1 Senaste redigerad av Den riktiga Maria (2021-08-24 10:53:27)

Tråd: Sidospår #1

Tro't eller ej, men zinet jag har yrat om i tre år är klart nu! big_smile

Personligt zine med dagboksanteckningar, sju sidor fanzinerecensioner, en kortare reseberättelse från Norge, två gästskribenter, några urklippta artiklar ur Veckorevyn 1961 och  Själens läkarbok från 1944 samt lite annat blandat krafs.

48 sidor A5, färg. Kostar 44 riksdaler inkl porto. PM kollar jag ibland, mail kollar jag oftare: fanzinefrenzy at gmail punkt com.

Sv: Sidospår #1

Tar en, hörs!

Sv: Sidospår #1

Absolut! Vad roligt! smile

Sv: Sidospår #1

Fick zinet idag, tack Maria! Väldigt fin layout med alla urklipp. Påminner om Samlade Neuroser och Sällsamheter var första tanken. Bara hunnit skumma lite i texten än så länge. Härligt med ett nytt personligt zine!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Sidospår #1

Hunden: åh tack, vad kul att du gillar det! smile Ja, det är ju två inspirationskällor helt klart. Men även Hunden inspirerar mig med sina välskrivna texter och sin breda blandning.

Sv: Sidospår #1

Gillar nog dagboksdelarna mest än så länge. Var kul att läsa om din bakgrund som indiepopare, blir nyfiken på att veta mer.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Sidospår #1

"En himla fin kärleksförklaring till fanzin som medium och kulturform!" - Jag

Sv: Sidospår #1

Hunden: vad roligt! Jag antecknar läsarintresse för detta smile

Autotrof: oj, tack! Vilken komplimang! Det finaste man kan få höra ju.

Sv: Sidospår #1

Fick mitt nummer på posten idag! Så himla roligt att ha blivit recenserad också! Ska bli kul att läsa! smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Sidospår #1

Kanon Maggan! smile

Sv: Sidospår #1

Jag vill också läsa ditt zine Maggan, maila mig om du har nåt kvar!

Jag tycker det var en kul blandning i Sidospår. Bra att dagboksdelen vägdes upp med annat innehåll också. Blev sugen på fler nummer.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Sidospår #1

Jag gillade det här skarpt!
Sätt igång med nästa nummer nu Maria.

Sv: Sidospår #1

Tänkte hålla mig och läsa det på väg och hem från jobbet (pendlar typ två och en halv timme för vara på en plats jag helst inte skulle vara på). Men kunde inte hålla mig. Läste idag. Så bra! Skriver väl mer utförlig kritik personligen sen, men väldigt kul att äntligen få läsa det. Bra självbio. Inspirerade. Hoppas det inte tar tre år tills nästa nummer.

Sv: Sidospår #1

Åh, tack allihopa! Det är väl bara att sätta igång med nästa nummer omedelbums då, annars är det risk att det dröjer...

Sv: Sidospår #1

Ja läst jag med! Trevlig och finskriven, många sidor! Skön blandning. Ska skriva mer utförligt om allt framöver (oj nu har jag sagt det många ggr om många zine), men ja ser fram emot nästa och så!

Sv: Sidospår #1

Jahaa, men då fattar jag vem du är B-pappa. Har inte stenkoll på allas alias här, haha! Kul att du gillade det smile

Sv: Sidospår #1

:-)