1 Senaste redigerad av Video Ferox (2022-08-31 19:37:26)

Tråd: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Letar efter nummer 1-7 samt nummer 14. Betalar bra eller kan byta (har dubblett på nr 10 och 12).

Uppdaterat: hittat #6 och 14. Letar efter 1-5 och 7. Betalar bra!

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Skulle inte den här komma ut samlad i bokform?
Eller det kanske är det du behöver material för...
Hade några nummer men måste ärligt säga att jag inte tyckte den åldrats vidare väl när jag läste om dem för några år sen, den gjorde sig bättre i minnet. Salong Finess däremot!

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Inte vad jag vet, men det hade varit fantastiskt!

Nej, det är väldigt sant men jag nostalgitrippar lite... Har gallrat ut nog för att kunna jobba hemma så nu kan jag börja samla på mig saker igen...

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Skulle älska Salong Finess i bokform, ett sånt där mytomspunnet fanzine som jag skulle vilja läsa men som aldrig går att få tag i vad jag vet.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Jag fick ju Salong Finess som pdf:er eller nåt, av Weedman här. Måste ha varit tidigt 2017, för jag skrev ut dem på biblioteket på Göteborgs universitet, när jag höll på att hetsa med mitt masterexamensarbete. Skulle kunna leta upp och skicka vidare om det finns intresse av det.

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Tar gärna emot pdfer på Salong Finess Larsesq!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Fixar't när jag är tillbaka i samma stad som USB-minnet där pdf:erna ligger på. Hojtar till då. Om nån mer är sugen så är det bara att säga till.

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Salong Finess var ju ett bra namn iallafall! Handlar det bara om film? Skicka gärna till mig också då, söker alltid inspiration i textfanzines.

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Det var som uppföljaren till Black, på svenska och med lite bredare innehåll... bland annat genomgång och recenssioner av stockholms runkbås, test av vilken sorts man/kvinna man var ("helt vanlig tjej"...) och massa annat snusk och tok. Bra många år sen jag läste dem, men borde ha kvar bägge numren nånstans. Tyckte den var otroligt kul när de kom nångång sent 90-tal?

10 Senaste redigerad av Den riktiga Maria (2021-07-30 23:02:39)

Sv: KÖPES: filmfanzinet BLACK!

Jag har inte läst Black heller, men "snusk och tok" låter ju förstås kul wink Jag är egentligen ingen filmnörd, så bara roligt om det handlar om annat också.