1 Senaste redigerad av puffy (2021-06-06 11:25:00)

Tråd: PUFFY fanzine nummer 10

Duktigt försenad och inte särskilt fet, men nu är tionde numret av Puffy ute för de som är sugna på lite sommarläsning.
Innehållet är det vanliga, katastroffilm, bigfootfilm, Napoleon, musik osv.
25:- med porto inräknat kostar den, skicka PM om du vill köpa!  -byte går självklart också bra, till och med bättre!-

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Trevligt! Blir till att läsa i veckan, yippie!

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Vad roligt! Föredömligt lågt pris dessutom wink men vad tror du ändå om att reservera ett ex åt mig så byter vi i början av juli? smile Mitt nya zine är nämligen 97% klart men p.g.a. anledningar beräknas det ändå inte landa på hyllorna förrän i början av juli. (Om det inte är så att jag redan är skyldig dig ett ex, då pröjsar jag såklart. Ska kolla mina zineanteckningar wink )

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Maria, fan vad kul att du har nå nytt på gång, det vill jag självklart läsa! Skickar över den här nu så kan du ta det när du är 100% klar - är du "skyldig" något gör det ingenting.

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Kanon, tack! smile

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Fick Puffyn i torsdags. Tackar. Inte hunnit skicka Hunden till dig än men den kommer. Fantastiskt bra nummer i vanlig ordning. Gillar noise och punk-innehållet mest men utan film vore det mycket tråkigare såklart.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Fanzine-verksamheten går minst sagt på sparlåga här sen sommaren, men ikväll hittade jag en låda med de sista 25 exen av nummer 10 ( betyder att jag gjort mig av med 95 stycken...) o även 3 ex av nummer 7 ( det tryckte jag 150 av).
De gör ju ingen nytta ute i mitt förråd och känner att det lär dröja innan jag aktivt kränger zines igen, så om nån saknar något, eller båda, av de numren hör av er så skickar jag över.

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Skicka ett extra ex till mig Puffy om du vill. Jag kan skicka till nån av de jag skickar andra zine till. Kan swisha tillbaka stålars tili dig.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

Jag har också lite Puffy kvar som inte såldes på fansinmässan i Växjö i september. Är dock tyvärr just de som Puffy vill kränga. 1 ex av #7 och 4 ex av #10. Plus lite annat (Hunden, Stardust, Fördämning). Och såg att Puffy namndroppades på BCNVT årsbästlista. Välförtjänt.

Sv: PUFFY fanzine nummer 10

För att förtydliga, det handlar inte om att kränga restzinesen - free of charge...