Tråd: intryck2000 nr4 - untitled

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge. I detta fall 4år sedan nr3 (kan det stämma det är ju för bövelen orimligt....?) Nästan allt material är från 2018/19, och sattes ihop 2020. Sen tog det ytterligare 1 år till innan jag tryckte upp det MEN det blev rätt kul o bra ändå? Resedagbok, klotter, inne och utelista och åsikter om livet. Nu hade ju ryktet tydligen spridit sig här som en löpeld så har redan skickat 8st men det kanske finns nån som missat och vill norpa ett.

Om du har ett riktigt spännande fanzin byter jag gärna, men då min fanzinsamling redan tar stor plats i min etta och kan inte skriva ut gratis längre så tar jag annars 40kr+24kr frakt. Om det blir överskott går det till att rädda får.

Har också ett häftigt band nu, HINVEX. Vi har gjort ett satsigt fanzin med artwork o låttexter om någon vill ha det också! 50kr, ingen extra frakt. Kassett har vi också om du håller på med sånt! 80kr. Annars finns vi på bandcamp, soundcloud och spotify också.

xxxo mister m

Sv: intryck2000 nr4 - untitled

glömde säga att man får isåfall mejla mig på majja.unkuri @ gmail.com

Sv: intryck2000 nr4 - untitled

Har inte lyssnat musik och det än men kan bara kort säga att zinet är helt fantastiskt, särskilt resedagboken. En sån text iaf jag lätt kommer komma ihåg resten av livet. Samt att omslaget och baksidan av zinet är bara underbart, ja ni som sett det ni vet. Illustrationerna inuti zinet likaså. Ett fanzine blir liksom inte mer fanzinigt än såhär, på bästa tänkbara sätt. Perfektion & geni.

Ja tänk vad tiden går, var det så länge sen förra numret... otroligt.  Men ja, intryck2000 nr 4, gör er själva något gott och skaffa detta, det är våren och sommarens bästa läsning, som får en att vakna till.

Sv: intryck2000 nr4 - untitled

Helvete vad bra Hinvex är!!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: intryck2000 nr4 - untitled

Gillade verkligen nr 2 och 3, men nr 4 infriade alla förväntningar det också! Resedagboken är, som ovan nämnts, toppen. Illustrationerna är kanonfina och jag gillar också den breda blandningen i innehållet.

Sv: intryck2000 nr4 - untitled

Fick zinet i förrgår, ser jättefint ut!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth