Tråd: Flyksoda #43

Hej kamrater! Nu har jag knåpat ihop ytterligare ett nummer av standard-punk/hc-fanzinet Flyktsoda!
I det här numret får ni stifta bekantskap med BRAIN ANGUISH från Skottland med medlemmar från bl a Scatha, Disaffect, Quarantine, Sedition m fl, SKRUTT MAGAZINE-Peter, DEGENERATION, LAST CLIMB, TOXIC PISS och DEADACHE och så är det lite recensioner och skit som vanligt. 40 sidor, A5. Hade ju tänkt att det skulle vara lite annat också men för en gångs skull så svarade alla så snabbt så numret blev fullt kvickt... men idéerna jag hade till det här numret kommer absolut med i nästa.
Om nån vill ha så kostar det 20kr plus två frimärken (24:-) beställningar kan mailas till flyktsoda14@gmail.com

PS om nån undrar så har jag ju inte gjort 43 nummer av fanzinet utan jag numrerar allt jag släpper så det är ju typ 2 kassetter och 15 skivor med i den här räkningen...:)

Sv: Flyksoda #43

Redan på väg till eder B-pappa! Toxic Piss rockar man ju till hemma ibland. Blir kul att läsa. God helg!

Sv: Flyksoda #43

Nummer 40 var trevlig läsning trots mitt fullständiga ointresse för punk och hardcore! Var dock grymt imponerad över 40 nummer wink men visst, om det i själva verket är typ 26 så är det ju också imponerande smile

Sv: Flyksoda #43

Tyckte också 43an var ett bra nummer. Är det ego att tänka att mitt gnäll att du bara gör standardintervjuer påverkat att du kallar zinet för standard?

Deadache-intervjun var kul trots att den var så kort. Kanske för att jag blev så peppad av deras engagemang. B-pappa har ju haussat Heavy Bleeding så blev än mer intresserad.
Kul med den långa Brain Anguish-intervjun. Det var sannerligen nåt annat. Last Climb var också kul att läsa om för att jag diggar deras splitkassett med Böset.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Flyksoda #43

Hehe Hunden... närå, du har allt varit en inspirationskälla till den underrubriken smile
Men det ÄR ju så att det är ett standard-hc/punk-fanzine, så det är ju inget att hymla om