Tråd: Angry Hudik Zine #3

Japp, nu är äntligen tredje numret klart. Sju åtta år senare.
Innehåll: punk, zynt, onkel kånkel, poffen, rat cage, syrgas, texter, giglogg, bilder, trams m.m.
84 s. A5 blev det, det mesta i färg. 60 ex.

Pga januariekonomi så passar jag byten nu... kanske i februari om ni vill vänta?
Helvete... den här stadiga luntan väger 106 gram enligt min second hand-våg. Det innebär... fyra frimärken? Ni som är portoproffs, tror ni den passerar med två st?

Kanske ni själva får avgöra, antingen 50 kr inkl frakt (två frimärken) eller 75 kr. inkl frakt (fyra frimärken).

Passa på å köp lite vinyl från min label kanske, så kan ni samfrakta. Jag saluför hudikrelaterade banden: Nerverna, gefyr, kronofogden, fried fruits samt växjörapparen menteroja. Samt mitt NES-fanzin som släpptes för nån månad sen.

Äh maila om ni är nyfikna så diskuterar vi därifrån. dj_achmed@hotmail.com

Sv: Angry Hudik Zine #3

Shit vad mäktigt! Köper gärna ett ex! Jag låter alltid dom på konsum sätta på frimärken så vet tyvärr inte om den passerar....

Mailar dig sen ikväll efter jobb!

Sv: Angry Hudik Zine #3

Det här var ju ändå ett förbannat trevligt fanzine!

Sv: Angry Hudik Zine #3

Okej, vad kul. Jag ska beställa ett exemplar. Hoff, det är så mycket man ska hinna läsa.. det tar aldrig slut!

Arbete är livets krydda

Sv: Angry Hudik Zine #3

Hmm om vi ska gå på de den på ICA sa till mig så kommer de inte funka med två frimärken om dom väger 106 gram. Däremot så gjorde jag en lite krånglig grej att jag kapade bort dom vita marginalerna runt varje sida på mitt fanzine. Det gick från typ 96 gram till 88 eller nåt sånt så de är faktiskt inte omöjligt att de skulle sätta ditt fanzine under 100 gram-nivån. Lite krångligt om du inte har en ordentlig skärare dock.

Jag vill jättegärna AHZ #3. NES-fanzinet också.

Sv: Angry Hudik Zine #3

Jävlar vad bra! Snyggt och fyllt med grejer!

Sv: Angry Hudik Zine #3

Det här numret var det roligaste zine jag läst på ett tag. Jag gillade verkligen blandningen, av intervjuer och texter från (c) det verkliga livet. Anekdoten om den stackars arbetsförmedlaren, intisen med Poffen, Syrgas, såklart historien om möten med Onkel Kånkel. Fanta-bulöst!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Angry Hudik Zine #3

Toppen, verkligen. Onkel-specialaren var verkligen tusen tummar ur röven och upp i luften. Här ska det blå skåpet stå, helt fritt från bajs. Fast allt var ju bra. Just blandning är dess styrka, att det alltid kommer nåt skoj och nytt hela tiden. Ett smörgåsbord av gödma.

Sv: Angry Hudik Zine #3

Nu har jag lagt min beställning! Ska bli kul att läsa.

Arbete är livets krydda

Sv: Angry Hudik Zine #3

Tack skall ni ha kamrater, roligt att det uppskattas. Skönt att det nådde verkligheten till slut det här bladet, har två tre till på idéstadiet men återstår att se när de materialiseras...

Sv: Angry Hudik Zine #3

Ja, det var verkligen ett kul zine. Bra längd på allting också, en bra nivå. Kändes varken för kort eller långt. Ser fram emot fler fanzines dj_achmed!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Angry Hudik Zine #3

Mycket läsvärt trots att jag inte gillar musiken!