Tråd: Kopiera i Stockholm

Hej! Jag behöver lite tips på var man kan kopiera i Stockholm för ett relativt billigt pris.

Sv: Kopiera i Stockholm

Det billigaste jag har hittat är KTH-biblioteket som tar 75 kronor för 100 kopior (dubbelsidigt räknas som två kopior). Jag har dock använt det mest för att ta fram "masterkopior" (som ju kräver lite lugn och ro) som jag sedan fulkopierar upp på diverse kontor.

Sv: Kopiera i Stockholm

Arbetsplatser är ju en klassiker, samt skolor. Kolla biblioteket på Medis, jag har kopierat fanzines där för 4-5 år sen, så det kan ju ändrats men då var det jättelungt.
Lava i Kulturhuset har ju haft fanzineverkstad förr, de borde ju vara toleranta om man vill kopiera upp.

Annars finns http://www.copyshop.nu/html/kopiering.html även om hemsidan inte känns pålitlig.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Kopiera i Stockholm

Jag har ingen arbetsplats tyvärr. Får kolla på Medis hur läget är där, men bibliotek brukar vara relativt dyra att kopiera på.

Jag brukade kopiera på Lava, men de håller på att flytta just nu. Det är väldigt synd, de var väldigt hjälpsamma och det var relativt billigt. Det var också en som jobbade där som alltid köpte ett ex av ens fanzine.