Tråd: Hunden Som Vägrade Dö #26

Nytt nummer av Hunden.
Det här blev lite speciellt med främst texter av andra medverkande. Magdalena Nordin skriver om experiment med lådkameror. Anna-Klara Molin skriver om skejting i Malmö. Gamla zineräven Joel Abrahamsson (av Nyfrälst och på senare år DGS) har med en sketalång novell om övergrepp i barndomen, social dysfunktion och förföljelsemani. B-pappa skriver om ödsliga urbana platser i Sandviken, jag kallar det psykogeografi.
Sen skriver jag själv om bensinmackar och recenserar böcker och zines.
Typ 44 sidor och 40 ex tryckta.

Beställ via mail till: brevsolo [at] gmail punkt com
50 pix och då ingår porto. Skicka inte PM för det kommer jag bara att missa.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Just det, Hunden 25 var på engelska med nästan enbart udda musik, drone och noise och sånt. Hade intervjuer med Territorial Gobbing, midwich, skivbolaget Crow Vs Crow och engelska zinet TQ. Ren Yorkshire-dyrkan. Lite zine- och skivrecensioner också. Har några ex kvar men de är öronmärkta för byten med lojala korrespondenter.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Ja 25an var riktigt ingrottat och välskrivet, en rejäl påminnelse om hur mycket kul folk det finns där ute. Ska skriva mer om den sen  när jag har min utlovade zine-genomgång, hehe.

Hörs om 26an!

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Självklart lägger man en order, som det heter!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

25:an var ju grym! Ser fram emot att plöja #26!

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Okej, vad kul! jag vill köpa ett exemplar.

Arbete är livets krydda

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Lappia skrev:

Okej, vad kul! jag vill köpa ett exemplar.

Postar ett ex av 25 respektive 26 till dig Lappia. Samma adress som vanligt gissar jag. Sen är 25an helt schlutt.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Hunden Uppföljaren skrev:
Lappia skrev:

Okej, vad kul! jag vill köpa ett exemplar.

Postar ett ex av 25 respektive 26 till dig Lappia. Samma adress som vanligt gissar jag. Sen är 25an helt schlutt.

Fiini homma!

Arbete är livets krydda

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Jag har visst varit frånvarande från det här forumet lite för länge märker jag. Mycket att ta igen. Jag mailar dig!

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Rekommenderas! Hur mycket man än gillar Hunden så var det trevligt med rikligt med gästartiklar denna gång. Redaktörens egen artikel om bensinmackar i Piteå känns dock redan som en legendarisk Hunden-text.

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Hunden är alltid läsvärd! Det här numret var verkligen inget undantag-bra jobbat!

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #26

Tack för snäll kritik. Kändes som det blev ett rätt lyckat nummer trots att jag mådde skit under tiden det skrevs. Alltid kul med gästskribenter men är ju svårt att få in grejer från folk.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth