Tråd: Flyktsoda nr 40

Hej kamrater!
Först och främst-förlåt för att jag varit jävligt dålig på att vara aktiv här på forumet! Mycket har hänt-varit sjukskriven för första gången i mitt liv, försökt hålla näsan över vattenytan och pysslat med skivutgivning och fanzinering...
Men nu äntligen har jag fått klart ett nytt nummer av Flyktsoda; det blev väldigt standard med intervjuer och recensioner... i detta nr intervjuas CRASH MAG-Mange (den blev riktigt jävla bra tycker jag), Karro/SAMLADE NEUROSER, MORMOR KOMMER, NORRA HOSPITALET och DETËSTO. A5, klippåklistralayout, 40 sidor.
20:- plus porto (24:-) kostar kalaset
Beställningar görs till flyktsoda14@gmail.com

Har redan satt igång med nästa nummer som kommer bli #43 (ska hinna ge ut två skivor här emellan), deadline för det numret är 31/3 -21 så jag hoppas få ut det i början av april. Håll er friska kamrater!

Sv: Flyktsoda nr 40

Ser fram emot intervjuerna med Mange och Karro!

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Flyktsoda nr 40

Är Crash-Magnus fortfarande igång alltså, det var värst. När det begav sig hände det att vi blev ihopväxlade eftersom vi heter samma både i för- & efternamn, samt gjorde fanzine då...
Har självklart beställt Sodan så ska bli kul att läsa om honom.

Sv: Flyktsoda nr 40

Kul! Men trökigt med ohälsa. Önskar dig friska tag nu och i vår och sommar. Låter som ett kul nummer, mailar strax. Ha det fint.

Sv: Flyktsoda nr 40

Fick mitt ex igår. Ser väldigt bra ut, inte hunnit läsa.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Flyktsoda nr 40

Hujj, fiini homma. Fick också mitt exemplar här om dagen. Men inte hunnit läsa. Så mycket tidningar, zines och böcker som man måste ta sig igenom. Vilket härligt liv man lever!

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda nr 40

Härligt med Flyktsoda och kul att läsa intervjun med Karro, som typ gjordes samtidigt som den i DGS#37. Att den visade upp lite andra sidor än vi fick fram när vi snacka med Karro. Mange-intervjun och allt annat var också topptunnor.

Sv: Flyktsoda nr 40

Ja, det var fint med ett nytt nummer. Låg och läste här någon kväll innan jag skulle sova. Säger väl som Lars att intervjuerna med fanzinisterna var roliga. Det är bra med Flyktsoda så får man lite koll på nya band, har väldigt dålig koll nu för tiden känner jag.

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda nr 40

Haha, jag har också dålig koll på punk. Flyktsoda är min punkkran.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Flyktsoda nr 40

Finns det här kollektivzinet Enighet som du skriver om i ledaren fortfarande att få tag på?

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Flyktsoda nr 40

Hunden Uppföljaren skrev:

Finns det här kollektivzinet Enighet som du skriver om i ledaren fortfarande att få tag på?

Det är Herr Karantän som säljer fanzinet mejla han och fråga: quarantinedhardcore@gmail.com

Annars så råkade jag få dubbletter av mitt exemplar, så tog det andra exemplaret till jobbet. Men får du inte tag på det kan jag ta och se till du får jobbexemplaret.

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda nr 40

Jepp, beställt Enighet från herr Flyktsoda. Quarantined ja. Har två nummer men inte hunnit läsa dem än. Väldigt stiligt zine iallafall.

You can hide the useless filth, they say it's alright
It's the last days of man on Earth

Sv: Flyktsoda nr 40

Tack för alla snälla kommentarer! Tyckte också att fanzine-intervjuerna med Karro och Mange blev bäst. Jag har inte kvar några ex av Enighet längre men kolla med Quarantined (som någon skrev ovan).
Nu är det sista rycket med Flyktsoda #43!

Sv: Flyktsoda nr 40

Klart jag vill läsa om Karro! (Med mera smile ) Du har mail!