Tråd: 2020-12-20 | Påminnelse: Ha dina grejer hos oss

Hej på er!

Jag vill bara påminna om att det fortfarande går att ha sin blogg, hemsida etc hos oss på svenskafanzin. Vi har ganska generöst med plats på vårt konto och vi har möjlighet med databaser, skapa bloggar, köpa till domäner och framförallt upplåta utrymme åt fanzinister, tecknare eller folk som bara vill ha en liten hemsida för sina grejer. I dagsläget hostar vi en handfull personers grejer och  det enda vi kräver in är en symbolisk ersättning i samband med att fakturan ska betalas, för att på så sätt garanteras en "grundplåt" av pengar varje år.

Tanken med svenskafanzin.se är att ha en mötesplats för fanzineskapare och förutom det vill vi även kunna underlätta för att fanzinister ska ha en plats på internet som inte ska kosta skjortan eller vara krångligt att använda.
De enda motkraven är att du är med och betalar efter förmåga varje år, är verksam inom fanzinsvängen på något sätt och allra helst har ett konto på forumet, men det är inget superhårt krav.

Om du vill ha utrymme hos oss får du...
... möjlighet att ha en wordpress-blogg du själv kan redigera och ändra (om du har den via wordpress.com så är du begränsad i vad du kan ändra etc, och du får reklam på köpet...)

... solidariskt dela på 75 gb utrymme (i dagsläget använder vi endast 2gb)

... möjligheten att få en egen dittnamn@svenskafanzin.se mailadress (även här har vi 75gb och jag tror det bara är jag som nyttjar det, så det är typ obefintligt använt)

... ett eget konto att logga in på och ha dina grejer på, din adress skulle bli svenskafanzin.se/vad-du-vill. Vi erbjuder inte domäner själva utan det får man köpa om man vill ha en egen .se och liknande.

Låter det spännande? Skicka PM så diskuterar vi vidare!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig