Tråd: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Jag har redan utannonserat Amfibieteatern i fansin på gång tråden men nu finns den från tryck. Så om nån vill köpa kan de höra av sig. Mer info här:
BLEK AMFIBIETEATER #1
64 sidor A5, limmad rygg, färgomslag
Innehåll: intervjuer med hushålls- Power electronics-stjärnan KOEFF (med en vanvettigt lång notapparat om alltifrån Norbergfestivalen till folköl, Linköping och The Klinik) och författaren Henrik Bromander om hans kommande thriller och att vara med i Peter Mangs gamla skytteklubb, därtill partitur för ljudverk och performances av Liz Allbee, Helena Jureen, Carl Lindh och Stefan Roigk, rapporter från konserter i Göteborg och i drömvärlden, nya dikter samt luxuösa teckningar av Marcus Ivarsson och mindre luxuösa korrekturfel av redaktören.
Begränsad upplaga 100 ex.
beställ ditt ex genom att swisha 92 kronor till 072 8745071 eller paypala till per_thorn@yahoo.se

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Vad roligt! Givetvis beställer jag ett exemplar. Kan bli trevligt att läsa så här i jultider. Mysa på hemma med Blek Amfibieteater #1.

Arbete är livets krydda

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Nu har jag fått hem fanzinet! Fick det i brevlådan för några dagar sedan. Har läst det igenom också som hastigast. Tycker det intressantaste var intervjuerna, de var det jag fastnade för i alla fall. Har läst Bromanders bokserie om manlighet och de böckerna gillade jag. Så var kul att läsa om den här nya Stay Behind boken! Den ska jag absolut låna när den kommer in på biblioteket. Är lite intresserad av Palmemordet så lite koll på de där tokjävlarna har man ändå. Militärer och poliser alltså.. Vad lever de i för verklighet? Suck.

Den där noisekvinnan var också rätt rolig, mest när hon pratade om futurismen och om Perumaoisterna (se kissan päivät #4? tror jag det var när jag intervjuade några av dem). Kul kul!

Arbete är livets krydda

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Jepp också läst, det var trevligt. Håller med Lappia, många intressanta anekdoter och grejer i intervjuerna. Intervjun med KOEFF blev lite liksom nostalgisk, fick lite den känslan man bar på runt 2009 - 2015 typ, när man såg en väg framåt och ut ur det tråkiga. Nu är den känslan död, haha, nädå men det var spännande år där på 10-talet, Norbergfestival och DGS och allting. Sen blev man ju sugen på livekonserter, av dina rapporter. Och jo kul med alla fotnoter eller vad det heter, var en del luckor som fylldes i där för mig. Tack.

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

B-pappa skrev:

Jepp också läst, det var trevligt. Håller med Lappia, många intressanta anekdoter och grejer i intervjuerna. Intervjun med KOEFF blev lite liksom nostalgisk, fick lite den känslan man bar på runt 2009 - 2015 typ, när man såg en väg framåt och ut ur det tråkiga. Nu är den känslan död, haha, nädå men det var spännande år där på 10-talet, Norbergfestival och DGS och allting. Sen blev man ju sugen på livekonserter, av dina rapporter. Och jo kul med alla fotnoter eller vad det heter, var en del luckor som fylldes i där för mig. Tack.

Våra bästa och mest kreativa dagar ligger framför oss B-Pappa! Det är jag övertygad om av hela mitt hjärta.

Arbete är livets krydda

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Kul att ni gillade intervjuerna. Bromanders bok är jättebra.
Jepp,  jag och Johanna föll in lite i nostalgin. Var kul. Hade hoppats att jag hade kunnat skaka fram några av NFR-manifesten och faksimilpublicera men lyckades varken hitta mitt eget gamla ex och Johanna hade gett bort sina till sin lillebror som hade kastat dem för att de verkade vara en knäpp "sekt".
För min del tror jag inte att mina mest kreativa dagar ligger framför mig, men vad fan, man får kämpa på.

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Blev också sugen på ett ex, finns det kvar?

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Jepp! Det finns 4 eller 5 ex kvar.

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Fint! Swishade igår med namn adress och hela baletten.

pär thörn skrev:

Jepp! Det finns 4 eller 5 ex kvar.

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Tack! Det är postat. Du borde ha tidningen imorgon om det inte är nåt strul. Hoppas du gillar blaskan.

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Medhåll om att intervjuerna var det största utropstecknet i fansinet. Kul att läsa om Koeff, visste inte så mycket om henne. Hört henne lite här och där (såg henne i GBG nån gång i början av 10-talet, tror jag. Eller skulle hon spela och ställde och jag fick hålla till goda med typ Goto80 och sånt? Skräpigt minne, förlåt). Och nya Bromander-boken verkar vara extremt intressant.

Sv: Blek Amfibieteater #1 ute nu!

Ja. Johanna var åtminstone bokad på nåt Geiger-jippo i GBG däromkring. Det hittade jag då jag googlade runt och letade efter flyers. Vi får se vad nästa nummer blir för nåt. Sannolikt ungefär samma mixtur.
Kul att fanzinet blivit läst och ni gillat intervjuerna.