1 Senaste redigerad av Michelinmannen (2020-06-29 07:09:50)

Tråd: Hatet från Helvetet - Seriefanzin

Hej Bullen!

Jag har gjort ett seriefanzin, en serie i otympliga "varken kort eller lång"-längden 31 sidor. Det är mer eller mindre första serien jag nånsin blivit klar med. Den handlar om ett HC-band och en gymnastiklärare, relationen mellan de två. Serien är baserad på verkliga händelser, livsöden från Vätterns pärla.

Den är tryckt på hemliga risotryckeriet i rågsved, samma som Puffy trycks på. Magnus var även med mig dit när dealar skulle sealas. Ihophäftat och beskuret av mig, storlek nånstans i gränslandet mellan a4 och a5. Som en serietidning!

Kostar 40 kr inkl frakt, men byter hellre mot nåt du har gjort.

Som dom skriver i kontaktannonserna, "sommarchansen"! Get em while they're hot från risopressen!

GLÖMDE: För att beställa, maila massazine@gmail.com och skriv din adress!

Post's attachments

HATET1.jpg 214.35 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: Hatet från Helvetet - Seriefanzin

Oj vad kul! Tjoho! Ja detta blir så kul.

Sv: Hatet från Helvetet - Seriefanzin

Fantastisk bra! Mest rolig och skojig, men också väldigt rörande och fina personporträtt. Kan inte nog rekommendera detta.

Sv: Hatet från Helvetet - Seriefanzin

Yes bra var det! Vilket jobb, vilken skapelse! Michelinmannen är en flitig och kunnig typ, inom många områden. I denna serie finns öga både för detaljer och större tidsblick. Snyggt som fanken och ser inte ut som nåt annat jag sett. Humor, svart humor och skarpa karaktärer. Fantasi och berättarglädje. Ja där ska skåpet stå.