Tråd: Sällsamheter i Munchkinland#23

Tjugotredje numret och fortfarande lika trendkänslig som alltid. True crime känns ju väldigt 2019, så satsar det nya svarta: Fake crime. Numret innehåller en lång novell om Piamannens förvecklingar inom 70-talets dejtingvärld och en lika lång serie om hur ett par påverkas av mordet på Bert Karlsson. Sen skriver jag lite om hur det var att lattja runt i Norrbotten i februari och har med kollage jag gjort medan jag lyssnat på podd. Min vän och kollega Peter Larsson har gjort baksidesbilden.

Blev 44 sidor. Kopieringsservice i Luleå var såna stjärnor att de beskar utan att jag ens frågade, så är typ A5. Tar 20 kr + porto. Men byter gärna mot nåt roligare än pengar.

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#23

Ställer mig i kö! Pax! Möjligt att jag kan ha nåt i byte men tror inte det.... Håller på tokrensar i gömmorna för att få mer plats.
Men, vad roligt! Munchkinland uber alles.

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#23

Jo, jag vill också köpa!

Arbete är livets krydda

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#23

PM:a eller e-posta adress, så styr vi upp grejer. Jojomen.
Jag finns här: larsesq@gmail.com

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#23

Toppenbra nummer! Den inledande novellen är rafflande och sunkigt rolig.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#23

Så himla bra nummer! Novellen är verkligen kanon, och rolig serie. Nog den längsta jag läst av dig?

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#23

Ja Lars var i farten igen! Novellen är verkligen kanon, tål att läsas igen. Snygga skruvade bildkollage. Lars är på bushumör - som sig bör. Riktigt rock-nummer med fuck off-attityd. Big like! Tack för den, sen sov man gott efter läsning.