Tråd: Doktrinen #1 Friskförklarad

Hej, nu har jag äntligen gjort mitt första officiella fanzin! Det heter Doktrinen och första numret heter Friskförklarad. Detta är för att fanzinet handlar om mitt första år som frisk från ett liv av psykisk sjukdom. Asså så frisk man kan bli obs, kommer alltid va skev men jag kan hantera det och blir inte begränsad i vad jag kan och vill göra. Så det är mest massa texter om olika känslor jag haft inför mig själv och andra, kärlek till staden jag bor i för närvarande, olika anspelningar på att fysik egentligen är filosofi samt olika insikter om livet jag fått av att ha gått i terapi i 6 år. Det börjar lite mörkt men sen blir det fint och fluffigt, precis som mitt senaste år och mitt liv i allmänhet. Fanzinet är 30 sidor!

Mejla walterforvaltning [at] protonmail.com om du vill köpa eller byta! Tror utskrift + porto landar på typ 25 kr men allt mellan 10 kr och oändligheten går bra beroende på vad en har möjlighet att ge. När du mejlar, skriv gärna några rader om dig själv tex om något fanzin du gjort eller gillar. Känns bra att veta något om någon som ska läsa mitt fanzin.

Kommer printa upp några ex nu i slutet på juni annars kommer nästa batch i mitten på juli!

Allt gott,
Hippo

Sv: Doktrinen #1 Friskförklarad

Hej, fan vad kul! Vill jättegärna ha fanzinet om jag får! Byta eller köpa, det är vad du vill. Vi kanske kan styra byte mot fanzin eller pengar när du är i stan så slipper vi fixa med porto osv? (Mvh Evelina!)

Sv: Doktrinen #1 Friskförklarad

Byter väldigt gärna med dig! Vi kan byta sen i augusti när jag kommer bo i närheten hehe.

Sv: Doktrinen #1 Friskförklarad

Ja vad kul! byter gärna big_smile Kul att du blivit klar med det!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Doktrinen #1 Friskförklarad

Hehe ja känns om att jag pratat om det i tusen år att jag ska bli klar med mitt första fanzin....hehe! Ser mycket fram emot att byta mot ett nummer av Paddsatan!

Sv: Doktrinen #1 Friskförklarad

Hej! Vad kul! Verkar inte komma in på min icke-jobbmail nu på jobbet så mailar dig sen!

Sv: Doktrinen #1 Friskförklarad

Skickade precis mail. Blir intressant att läsa.

maskinpark.bandcamp.com