Tråd: Hunden Som Vägrade Dö #23 & #24

Hej forumet!

Jag har varit frånvarande länge, ett par år, men nu är jag förhoppningsvis tillbaka.

Hunden #24 är mitt senaste nummer. Det är 80 sidor med mycket musik och annat. Intervjuer med Angry Hudik/Kronofogden och Mathias Andersson från IDDB och Arv och Miljö om hans skivaffär Discreet Music och Fördämning Arkiv. Två långa reseskildringar från Tornedalen/Torneå och Slovenien. Vår kära Lars och Magdalena Nordin diskuterar olika konstverk som hittats på loppisar. Recensioner av skivor från finfina engelska noisebolaget Chocolate Monk och rysk improvmusik. En del annat också.

Har kvar några exemplar av Hunden 23 också. Det är ett prosanummer med noveller, kortprosa, anekdoter och några dikter.

24:an kostar 65:-
23:an kostar 40:-
Dyrt, men portot kostar skjortan som ni vet.

Beställ genom att maila mig på brevsolo [a] gmail [.] com

Skicka inte PM då jag loggar in här för sällan.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #23 & #24

Kul och bra nummer! Och härligt att se Hunden representera här på forumet. Logga gärna in här ofta, ofta!

Sv: Hunden Som Vägrade Dö #23 & #24

Hunden nummer 23! Många bra texter! Jonas är en riktig frifräsare! Från det konkreta till det abstrakta, ordinära till extraordinära, mytologiska och vardagliga. Härlig läskänsla!

Nummer 24! Jävlar vad maffigt! Whaaat. Kul intervju med Kronofogden! Goa ponkar. Oxo en fucked up rasande spelning på Ostämman 2019 men jaja jag ska inte nostaligisera... Kul intervju med MA. Mustigt. Loppisguide, läskande...! Mums. Loppiskonstanalysen var väldigt givande och insiktsfull. Vilka proffs och vilka väl valda verk. Detta är lite som ett signum för Hunden, dessa nyskapande och nyfikna yttringar. Zinefesten verkar vart en riktig rövarkula! Kul med bild på Hingsten från Fjällbacka - han verkar vara en rackare på galenskap och rock n roll.

Och sen resan till Slovenien, jösses prickigkorv. Hur mycket kan en redaktör vara med om, eller vi läsare för den delen? Här skäms man bort. Och så mkt mera. Måste ju vara bästa Hunden nånsin, absolut. Galet. Ha det fint hej hej.