Tråd: Flyktsoda #30

Uff! Klipptåklistrat ihop 48 sidor till ett nytt nummer, punk och hc som vanligt, klagomål och pepp om vartannat. Recensioner och svammel-intervjuer och mangel. Intervjuer med PRESCRIPTIONDEATH, YOUR CIS-COCK IS NOT A PEACOCK, SONIC POISON, BÖSET, SYRGAS och SOCIALSTYRELSEN. Om nån vill ha så går det fint att maila flyktsoda14@gmail.com
Kostar 20 kr (plus porto 22:- eftersom de jävla postnord höjt priset på frimärken igen)
Kram på er

Sv: Flyktsoda #30

Kul! Mailar dig i helgen. Ha det fint, kram.

Sv: Flyktsoda #30

Ännu ett stabilt nummer, väldigt pålitiligt fanzine, alltid lika trevligt att läsa!

Sv: Flyktsoda #30

Guld!

Sv: Flyktsoda #30

Tack för fanzinet! Det var som vanligt lite kul att få uppdatering på nya band. Ska se om jag kan få ihop någon krönika till nästa nummer.

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda #30

Sjyst nummer! Prescriptiondeath extra tumme upp, underbart band med rätt inställning. Extra stolt över att det visat sig att några av dom är uppvuxna och korrumperade av mina gamla våld o blod-filmer. :-) Fina ponkar. Trevliga. Deras gig på Ostämman 2019 var totally apeshit bonkers fucked up insane.

Tack för ett trevligt nummer, som vanligt.

Sv: Flyktsoda #30

Fick nummer #37 i brevlådan här om dagen. Stabilt som vanligt. Flyktsoda är punkfanzinens svar på en AC/DC platta. Det är ett hantverk där man alltid vet vad man får och man blir alltid nöjd med det.

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda #30

Instämmer med Lappia! Tack för numret. Kul att recensionsavdelningen blivit så pass stor som den är, eller ja, jag har för mig att den var mindre förut. Så kul att läsa om både skivor och zine. Tog och beställde lite musik via tips från numret, samt det dära turnezinet med Syndromet (hette de väl).

Sv: Flyktsoda #30

Jag blev också peppad av Flyktsoda 37, beställde snabbt senaste volymerna av Hoten Från Underjorden. Tycker om den tio år gamla kassetten jag redan har av den serien. Kunde dock inte hitta den igår när jag grävde igenom kassettlådorna.

maskinpark.bandcamp.com