1 Senaste redigerad av Michelinmannen (2020-03-18 17:27:06)

Tråd: Tack för inget #4

Gammal men naggande god? Nått sitt bäst före-datum? Tack för inget 4 har vissa fått, andra beställt. Ingen tråd har jag gjort på forumet men gör det nu. Kände att det var ett alldeles för stort projekt att för hand limbinda och göra omslag åt alla så jag har typ skitit i det och nu har det gått ett år och det har samlats damm på högen av obundna fanzines, lite tumbleweed struttar förbi dessutom. Jävlar. Men JAJA sånt är livet.

Omslaget är metallicas snyggaste skivas framsida fast omgjort så det står TACK FÖR INGET i metallicafonten, coolt va? 97 saftiga limbundna sidor på grått papper med inte mindre än rosa papper för omslaget.

Innehållet är blandad kompott som vanligt. Resenummer, från mig som mest är hemma. Skriver om djur på resa, om att åka färja till estland och en UE-resa till Säters fasta paviljong. Lite anekdoter, så varje mästare kommunicerar med omvärlden.

Byter absolut hellre än säljer. Om ni envisas med att köpa tar jag kanske 40 kr? Om ni redan beställt har jag en lista uppskriven på vilka som betalt/bytt och om dom fått eller ej så ja, men ni är varmt välkomna att påminna! Vissa fansin har till och med en liten lapp i med någons namn på.

Så ser det ut. Sen är ju TFI #5 på gång nu också, kul! Det kommer mestadels bli en tecknad serie på 30 sidor om ett punkband som gör en hatlåt om sin gympalärare, baserad på verkliga småländska händelser. Fick veta att bandets trummis som känner min kompis kille fick nys om att det skulle göras en sån serie. Pin! Men detta och mer i annan tråd.

Pussar och kramar. Beställ på massazine@gmail.com och skriv adress och vänta er att det kommer ta sin lilla (eller stora) tid.

Sv: Tack för inget #4

Okej! Vad kul, tror inte jag läst. Jag vill köpa.

Arbete är livets krydda

Sv: Tack för inget #4

Sveriges bästa fansin!!!

Det tänkta omslaget (när den skulle heta "Metal Up Your Arse") är nästan bättre än vad som blev det slutgiltiga omslaget: https://www.gumtree.com/p/vinyl/metalli … 1347566885  Men det är snyggt som sju, både själva Metallica-omslaget och TFI#4.

Sv: Tack för inget #4

Vill jag ju självklart ha! Mailar direkt!

Sv: Tack för inget #4

Ja detta har jag haft nedskrivet på lista att lägga rabarber på i säkert ett halvår. Ska kolla om jag har nå bytesvaror. Hörs, ha det bäst, kram.

Sv: Tack för inget #4

Jag mailar och hoppas på att det finns godbitar kvar!