1 Senaste redigerad av Levande_Begravd (2019-11-25 17:01:31)

Tråd: LEVANDE BEGRAVD #8

Ett år försenad är Levande Begravd nr 8 äntligen redo att skeppas ut till dom grå massorna. 44 sidor i A4. 50 kr + frakt. Finns tillgänglig på Music Lover Records i Gbg och snart på Push My Buttons i Sthlm. Även IDDB kommer få in ex. Beställ via levandebegravd1@gmail.com

Innehåll:

En odyssey över 90-talets kickerskultur
Barndomens delikatesser
Ninjor
Krogen vs Skivsamlande
Flottarkärlek: en snabbanalys
Hårdkokta deckare
Konst
Hori Smoku Festival 2018
Skivrecensioner

Post's attachments

75278323_848092325651019_41499137950089216_n.jpg 188.03 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: LEVANDE BEGRAVD #8

Meh, stod och tummade på den på music lovers men glömde köpa.

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

3 Senaste redigerad av Den riktiga Maria (2019-11-23 19:31:43)

Sv: LEVANDE BEGRAVD #8

Vilket frestande innehåll! Låter ju definitivt som att det rättfärdigar det något högre priset! smile

edit: A4 såg jag nu! Jisses vilket matigt nummer.

Sv: LEVANDE BEGRAVD #8

Första upplagan av Levande Begravd 8 på 100 ex är nu slutsåld men förtvivla icke, har tryckt en andra utgåva på 30 färska exemplar. Kommer inte trycka en tredje gång så beställ via levandebegravd1@gmail.com

Sv: LEVANDE BEGRAVD #8

Levande_Begravd skrev:

Första upplagan av Levande Begravd 8 på 100 ex är nu slutsåld men förtvivla icke, har tryckt en andra utgåva på 30 färska exemplar. Kommer inte trycka en tredje gång så beställ via levandebegravd1@gmail.com

Kul! Om du hinner, lägg undan sex exemplar till min distro. Fick mitt "privata" exemplar här i veckan. Ska bli roligt att läsa.

Arbete är livets krydda

Sv: LEVANDE BEGRAVD #8

Sådärrrja! Köpte mitt ex direkt ur näven på redaktörn på hans ’lejbelnajt’ (som vi från Gästriklands landsbygd säger) i GBG i november. Kul kväll, men helvete vad förkyld jag blev en vecka senare...

Marko brottar sig vidare genom reptilhjärnerockens blöta träsk och det känns som att sitta i kalsonger på balkongen och lyssna på E Meduza, så rinner orden över sidorna. Ninjan i vitt-delen är strongt material, berättelserna sätter ord och finger på sånt som jag tror många kan relatera till. Det väcker många minnen till liv och vissa av dessa till olösta mysterier. Det är sant det där, att det var kabel-tv som en gång för alla slutgiltigt kastade ut det gamla Sverige. Själv missade jag allt det men fick ta igen det senare, med råge.

Flottarkärlekanalysen är ju fnissig och kul. Tänk vad mycket det supits i detta land. Kul rock n roll partaj där i Finland du skrivit om.  Uddevalla kickers, krämig läsning. Bra insats, bevara berättelserna! Lite ledsamt, hur mkt som kommer försvinna med tiden, massa såna här tokiga men liksom allvarliga, verkliga berättelser.

Härligt med skivrecensioner! Finns ingen som skriver bättre än musik än dr LB / Musikdoktorn. Sluta aldrig med dessa.

Återigen ett finfint nummer som balanserar på hög nivå, uppe där bland de bästa numren. Och visst fasen är det variation på numren, det är det. Tackar o bock, stenkul läsning.