Tråd: Safariklubben AW18

Hej! Jag har gjort ett zine med text+bilder, texterna består av mina blogginlägg på safariklubben.com från starten(juni) fram till slutet av januari i år. Jag skriver väl mest om saker jag tänkt på/saker jag inte riktigt kan/vill prata om med mina vänner. Så i höstas blev det mycket om att gå i KBT/försöka lära sig att vilja leva(haha), läs själv så ser ni. Bilderna är (för det mesta) bilder jag tagit med en engångskameran under sommaren/hösten.

46 sidor i färg, handinbundet, betala vad du vill. Beställ* genom att maila safariklubben@protonmail.com

*De tar lite tid att producera så det kan ta ~1 vecka innan de skickas.

Post's attachments

20190221_213509.jpg 1.31 mb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: Safariklubben AW18

Okej! Ser ut som att det kan vara roligt. Ska komma ihåg och beställa.

Arbete är livets krydda

Sv: Safariklubben AW18

Lappia skrev:

Okej! Ser ut som att det kan vara roligt. Ska komma ihåg och beställa.

Kul! Maila när du är redo.

Jag glömde också säga att jag bor i Göteborg så om någon vill mötas upp och/eller byta zines så går det såklart bra.

Sv: Safariklubben AW18

Nickecool skrev:
Lappia skrev:

Okej! Ser ut som att det kan vara roligt. Ska komma ihåg och beställa.

Kul! Maila när du är redo.

Jag glömde också säga att jag bor i Göteborg så om någon vill mötas upp och/eller byta zines så går det såklart bra.

Förutom att jag är sämst på att vara på rätt ställe vid rätt tid om det inte är lönearbete eller utbildning. Haha. Vi ses snart tänker jag!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Safariklubben AW18

Det här låter som ett intressant fanzine, jag har skickat mail.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Safariklubben AW18

Safariklubben AW18 ja. Tack för den! Mycket text och mycket innehåll. Fint att du skriver. Nu minns jag inte exakt allt ordagrant haha men minns att jag läste allt i ett svep. Gött! Håll huvet högt och kör på. Hoppas du skriver vidare. Jag läser nästa zine direkt asså. Hoppas du får en duglig höst o vinter. Tack.