Tråd: samlade neuroser #6

jaaaa dä kommer! nån gång snart, har skickat till tryckeriet, borde anlända till gefle kanske innan veckan är slut eller så. svingammalt material och sedvanligt whine om tillvaron bla bla. nån som e sugen eller

Sv: samlade neuroser #6

Ja! Väldigt mycket!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: samlade neuroser #6

Såklart!

Sv: samlade neuroser #6

kuuuul! de har kommit. pm:a mig om ni vill haffa! eller kontakta på annat sätt, mail eller messenger eller whatever går bra såklart.

det finns några ex i färg, men de flesta är i svartvitt. lägger upp bilder sen, det är väl inte sån stor grej med färg men tyckte ändå att vissa sidor skulle vara finare då smile) de i svartvitt kostar 25 spänn, med frakt 43. de i färg 30 kr, 48 med frakt. byter också gärna! nåra av er har bytesexemplar innestående känner jag, hehe. ni vet vilka ni är.

kram!

Sv: samlade neuroser #6

framsida

Post's attachments

64844567_2372340243048781_8930646728319696896_n.jpg 436.6 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: samlade neuroser #6

tjo hej

Post's attachments

64634410_432186370954136_4293178790013566976_n.jpg 350.27 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: samlade neuroser #6

Ahh ser ut som de alltid gjort. Fantastiskt. Som en trygg hamn :-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: samlade neuroser #6

ALLTSÅ DET HÄR HÄNDER JU INTE
SÅ JÄVLA COOLT

Sv: samlade neuroser #6

Jävlar! Och så snygga (såklart). Vill ha i färg. Jamen vi skippar postandet så mottager jag ett ex under dagen då vi ses. Toppen.

Men ja mäktigt asså.

Sv: samlade neuroser #6

vad gulliga ni är! får lust att säga att ni inte ska ha så höga förväntningar, men det känns också fjantigt. det är väl vad det är och det vet ju ni, det vet ju jag. tycker om er!

Sv: samlade neuroser #6

Alltså det var typ sommarens höjdpunkt hittills att hitta den här i brevlådan <3

Sv: samlade neuroser #6

Sådärja! Läste numret i somras. Detta torde väl ändå vara det bästa numret hittills? Eller ja vad spelar det för roll. Väldigt mkt ritat och så, väldigt fint. Mycket innehåll. Text och bild. Smärta och förvirring. Det går nog bra ändå för saftgay, tror ni inte? Fint färgtryck som fan.

Här drivs det ut demoner via självutlämning. Det är dåtid och sen nu. Framåtrörelse i livet genom ältande och sen lite skitsamma, livet går vidare. Gripande läsning. Bra bajskorvsliknelser i en text, det är ett mkt relaterbart tillstånd för alla (?). Skönt att detta nummer kom tillslut. Det tror jag saftgay behövde och sen är det ju en bonus att det är så bra och att vi andra får ta del av det. Tack.