Tråd: Fakturan är här, dags å betala!

Hej alla, här kommer den årliga insamlingen. Nu har fakturan för forumet kommit och den är på 1.188 kronor och har förfallodatum 1 juli. Jag kommer betala den så vi kommer inte riskera att åka ut från cyberspace, däremot är det en ganska stor utgift att ta helt själv och därför ska vi, som vi gör varje år, gemensamt betala fakturan efter förmåga. Inget bidrag är för stort eller för litet och varenda krona behövs. Eventuellt överskott går till forumets framtida räkningar. Vi gick ju lite plus förra året på ungefär 100 kronor, som kommer användas för denna faktura :-).

Vill du vara med och betala och säkra forumets överlevnad ytterligare ett år? Skicka PM till mig för betalinformation, alt. betala in via swish eller banköverföring, om du gjort det innan - det är samma uppgifter även i år.

Hoppas ni alla får en fin sommar och producerar många fina fanzines.

Hjärtliga hälsningar
Tommy
Administratör, svenskafanzin.se

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fakturan är här, dags å betala!

Tjo! Slängde över 265 kr idag.

Sv: Fakturan är här, dags å betala!

965 kronor inne just nu! Ni är fan bäst! Såhär fort har det aldrig gått innan!!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fakturan är här, dags å betala!

...nu är de sista kronorna inne! Tack alla ni som betalat <3

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fakturan är här, dags å betala!

Jag har inte ens hunnit! sad Förlåt!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Fakturan är här, dags å betala!

Grymt!

Sv: Fakturan är här, dags å betala!

Misströsta inte: av någon anledning skickar loopia ut fakturan för domänen (svenskafanzin.se) en månad senare - den brukar vara på typ 199kr så den betalar jag själv, men den kan man alltid hjälpa till med om man vill big_smile

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Fakturan är här, dags å betala!

Vad snabba ni är (eller så är det jag som är hopplöst sen). Jag har 300 kr som tillhör forumet efter försäljning av nat#3. Jag antar att de kan användas till framtida tryckkostnader eller något i stället, inför kommande uppgifter får jag rappa på.