Tråd: Insändarfansin

När jag och Hunden sammanstrålade för några veckor sedan började vi spåna på ett nytt samarbetsfansin. Första numret kommer mest bli med oss två (plus kanske nåt riktigt fint gästspel). Andra numret tänkte jag och Hunden ta hjälp av alla fina människor här på forumet.

Vi tänkte nämligen sätta ihop ett fansin med enbart insändare. Det kan vara från vilken tidning eller tidsepok som helst, det enda som krävs är att det är kul eller knasigt eller intressant. Vi söker alltså helt enkelt efter insändare. De kan skickas antingen som fysisk post till mig eller Hunden (eller ges till oss fysiskt) eller skickas digitalt. Nån dödslinje är inte satt än, men när ett datum är bestämt så hojtar jag givetvis till.

Sv: Insändarfansin

Vilken underbar idé! Måste leta i gömmorna. Är väl klar lagom till ert andra nummer skulle jag tro wink

Sv: Insändarfansin

Ok! Jag har några tror jag, men vetikatten om de är bra eller tankeväckande. Tänka göra en storinventering av mina garderobsgrejjer på semestern nu i sommar och scanna allt som är roligt (får se hur mycket jag orkar...). Men kanske hittar nåt då.

Sv: Insändarfansin

Vi sammanstrålade, jag och Hunden, för lite över en vecka sedan och arbetade på fansinet. Tanken är väl att få klart det i augusti, så om det finns några roliga insändare, så är det bara skicka till nån av oss. Kommer bli ett kul och bra fansin, känns det som.