Tråd: Zine-efterlysningar

Är Samlade Neuroser nedlagd? Läste en text av Karolina Dahl i en gammal Kissan Päivät och inser att jag så väldigt väldigt gärna skulle vilja lägga vantarna på något ex av den! Några idéer om hur jag kan lyckas med det?

Inser också att jag behöver täppa till ett stort hål i min kulturella allmänbildning och läsa något ex av Det Grymma Svärdet. Det har liksom verkat som ett så stort projekt att jag inte har vetat var jag ska börja. Har ni några gamla favoritnummer av den att rekommendera?

Öhm... det var nog något mer zine jag undrade över också men jag kan inte komma på vilket just nu...

Sv: Zine-efterlysningar

Ska kolla i min distro men jag tror jag bara har mina egna privata ex kvar av Samlade Neuroser. Vi skulle kunna styra en utlåning iofs (hälsningar egennyttig jävel).

När det gäller  Svärdet rekommenderar jag typ alla tidiga nummer, 1-11 typ. ju äldre desto bättre. Iofs  var matnumret ganska bra, det är ett av de senare numren.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Zine-efterlysningar

En utlåning är bättre än inget alls, förstås smile Har du möjligen någon emailadress till Karolina som du kan skicka till mig i PM?

Toppen, tack för de synpunkterna!

Sv: Zine-efterlysningar

Svärdets dejtingnummer är rätt bra också. Tycker också de tidigare är de allra bästa även om flera av det här forumets medlemmar återfinns på sidorna på senare tid smile jag distrar svärdet men äldre nummer får du mejla lystring@ownit.se om!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Zine-efterlysningar

Tack för tips Tommy! smile

Sv: Zine-efterlysningar

Hej! PMar dig mailen till Karro, Maria.

Jag har en distrolåda med utgivning från Lystring och Bokbål m fl. Finns äldre nummer av DGS, minns inte exakt allt innehåll men kan kolla sen, men kolla med Apoteket Jonsson först.

Sv: Zine-efterlysningar

Tack för hjälpen, B-pappa!