Sv: Nya Arbetartidningen #3

Hej
Nu har vi en handfull kvar ungefär och har snart gått plusminusnoll.

Jag vill gärna bli av med de sista så jag undrar om någon kan ta över dem?

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Det blev ett riktigt toppennummer. Nog det bästa av de tre. Bra och fin blandning av bidrag. Tummen upp! Varit borta på tok för länge, på grund av en massa trista anledningar, så har ju inte officiellt givit tummen upp. Men gör det här, klart och tydligt:
Tummen upp! Superbra. Nu får vi väl såsa till oss i storhelgerna och sen kavla upp ärmarna och börja klura på fyran.

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Nu har jag lämnat ifrån mig de sista exen (typ 10-15 st?) till Keldjuret på forumet - så PM:a dit om ni vill köpa numret!
... eller mejla: adrian.lenninger@gmail.com

//Tommy

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Ok! Sen har jag ett litet reservlager, men tänkte komma ut "on the road" och lufta dessa till våren eller sommaren.

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Men ja sådärja. Det blev ju (såklart) ett strålande nummer detta! Många bra grejjer, varierat och passionerat. Snyggt som faen och pang på. En otrolig insats av Ane, applåder och flygande koalabjörnar och evigt med frukostflingor! Underbart.

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Tjena gänget! Jag kommer att kränga NAT #3 och diverse jox jag har i lådorna på evenemanget STHLM zine scene lördag 2/2. Detta sker i Gubbängen i Stockholm, jag tycker att ni ska komma dit om ni kan.

https://www.facebook.com/events/2210643 … 5677048415

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Fint Adrian, då ses vi där!
Har inte riktigt begripit vad det är, men på gångavstånd från mig så jag travar dit med en bunt Puffy.
Kom dit och byt till er ett ex eller två.

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Ja, det verkar som att det finns en hel del aktiva fansinister som har passerat under min illa kalibrerade radar. Kanske bara för jag börjar bli gammal och håller mig till de få kvarvarande skrymslen av underjordiskt kulturliv som är trygga och bekanta. Kul i vilket fall, ska bli spännande att se vad folk gör för sorts blaskor.

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Kanske traskar förbi efter jobbet imorgon. Får se hur jag känner mig bara, efter avslutat arbetspass.

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Jag orkade verkligen inte åka dit efter jobbet.. hur var det?:-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Jomen det var kul! Jag stannade inte hela kvällen, men alltid roligt att träffa andra zinegalningar och få inspiration. Det var quiz, Q&A med fanzineskapare och lotteri. Förmodligen kommer det att bli fler tillfällen. Jag har nu idéer till minst 3 nya zines, men ska försöka ta mig i kragen och få ihop ett av dem åtminstone ;) Det här med att prata om att göra zines är ju trots allt inte lika kul som att faktiskt göra dem...

Sv: Nya Arbetartidningen #3

Den riktiga Maria skrev:

Jomen det var kul! Jag stannade inte hela kvällen, men alltid roligt att träffa andra zinegalningar och få inspiration. Det var quiz, Q&A med fanzineskapare och lotteri. Förmodligen kommer det att bli fler tillfällen. Jag har nu idéer till minst 3 nya zines, men ska försöka ta mig i kragen och få ihop ett av dem åtminstone wink Det här med att prata om att göra zines är ju trots allt inte lika kul som att faktiskt göra dem...

Det låter kanon! Synd att en missade.

Arbete är livets krydda