1 Senaste redigerad av anev (2018-11-22 12:50:25)

Tråd: Två nya fanzine! Du dog lite före mig och Mountains of hurt

Hej!

Jag har gjort två nya fanzine! Det ena är de tre första kapitlena av min serieroman "Du dog lite före mig" som handlar om min bästa kompis som tog livet av sig och om att själv leva med självmordstankar. 24 sidor, A5, på svenska, svart vitt med färgomslag. Det kostar 58 kr inkl porto. En kan kolla lite på det på anev.storenvy.com


Det andra är mitt första textfanzine sen 2011 (och nog första jag gjort klipp och klistra) och heter Mountains of hurt. Jag fyllde tretti i år och ville gå in i det nya årtiondet med mindre sorg och dåliga minnen, så jag skrev tio brev till tio olika personer som av olika skäl inte längre är i mitt liv. Det verkar funka  och blev ett jättesnyggt fanzine!! Det är på engelska, 64 sidor A6, plus en gammal tapet som omslag med linotryck på! Fancy va?? Det kostar 39 kr inkl porto.

Mejla mig på babytahina (at) riseup.net. Jag är jättepepp på byten också!

Post's attachments

mountains_sälj.png 1.9 mb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: Två nya fanzine! Du dog lite före mig och Mountains of hurt

Mailat!

Sv: Två nya fanzine! Du dog lite före mig och Mountains of hurt

Mailat!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Två nya fanzine! Du dog lite före mig och Mountains of hurt

Om du bor i Göteborg kan du nu slippa portot och köpa båda i Svartkatt Prints Distro på t ex Radikal bokmässa i september! Eller andra arr dom är på. Om du är i Oslo finns seriefanzinet på Tronsmo. Och om du är i Ume finns ju jag där ibland när jag orkar åka in till stan hehe. Ska få på plats några fanzine på Amalthea i Malmö också!

Sv: Två nya fanzine! Du dog lite före mig och Mountains of hurt

Gillade bägge dessa mycket. Levande berättelser med känsla och kraft. Sorg och inre tankar. Livet fortsätter och minnena finns kvar, hur en påverkas av erfarenheter och sånt. Tack.

Sv: Två nya fanzine! Du dog lite före mig och Mountains of hurt

tack b-pappa va fint sagt. fint att folk uppskattar mitt emo liv hehe.

nu har det upphittas flera av mina äldre seriefanzins om nån är pepp på det också. jag har lagt upp dom på min webshop (anev.storenvy.com) men går bra att beställa/bestämma byten på min mejl också! och jag släpper ett nytt fanzin nu här i dagarna också. postar om det sen.