Tråd: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

DEN YTTERSTA YTTERSTA DAGEN
ISBN: 978-91-980009-3-1

INNEHÅLL:
Fem nya dikter, en nyskriven Lovecraft-inspirerad novell illustrerad av tecknaren Ragnar Persson, en potentiell kriminalroman av Henning Mankell, en sjutton år gammal intervju med Torbjörn Abelli från Träd Gräs och Stenar, rapporter från spelningar i Göteborg, upphittade foton, subkultursarkeologi, långsökta associationer och omotiverade åsikter.
56 sidor A5, limmad rygg, 80 kronor inklusive porto.
Beställ via swish till 072/874 50 71 och skriv din adress i meddelandefältet.
Alternativt maila till
per_thorn@yahoo.se för att få kontouppgifter.

Sv: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

Rekommenderas varmt!

Tänkte på Dagon när jag läste novellen. Roligt att läsa Abelli-intrevjun också då han förekom bland bekantas bekanta under ungefär samma tid (kanske lite innan?).

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

Tack! Kul att du kom på releasen!
Ja, det är väl ett slags Dagon-hommage. Därav anagramen (ognad etc) på namnet i besvärjelserna.

Sv: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

Oh! Jag satt och klurade på de... nu får vi inte spoila för mycket för de andra läsarna! big_smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

Det var f.ö. en väldigt trevlig releasefest om än väldigt kort för min del. Håller med om det där med tiderna och så (spoiler alert: det nämns i fanzinet), jag skulle själv till lönearbetet kl. 04:15 så var tvungen att lämna direkt efter framträdandet för att hinna sova.

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

Nu finns det bara tjugosju exemplar kvar, så om någon av er vill köpa bör ni göra det nu.

Sv: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

Tycker det var ett utomordentligt trevligt nummer med kul spännvidd. Jag gillar ju rapporter från spelningar, men mest då vad som händer innan och efter, vad det är för folk i farten och allt det där (så slipper man själv ut och ränna, haha). Fint att veta att det händer saker, folk som träffas, musik som spelas, ting som byter ägare.

Sv: Den yttersta yttersta dagen ute nu!

Nu är det slutsålt. Nytt nummer kommer om cirka 5-6 månader.