Tråd: Sällsamheter i Munchkinland#20

Firar tjugo nummer av mitt fansin Sällsamheter i Munchkinland genom att göra ett temanummer om framtiden. Det är korta noveller om framtiden. De tar upp saker som bostäder, politik, sexualitet, kultur, sport, och göta petter... massor med annat. Som om det inte vore nog så har jag lyckats lura till mig folk att göra illustrationer till mina noveller. Många är kända på forumet: Hunden, majjablixt, Michelinmannen, saftgay och Tommy. Några icke-forumiter är också med: Hanna LT, Helena Jureen, Peter Larsson och Pontus Lundkvist.

Kommer mig aldrig för att spara folks adresser, så vill ni ha ett ex får ni nog påminna mig igen om era adresser. 40:- inkl. porto. Eller vad ni vill betala. Byter gärna också. Kan kontaktas här eller där: larsesq@gmail.com

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#20

Vad kul! Jag mailar dig sen.

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#20

jaaa va roligt!! har mejlat!

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#20

Fick den igår!! (Vi bor ju grannar så det är ju inte så konstigt) ser skitbra ut, blir till att läsa ikväll smile

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#20

Så spännande!

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#20

Välsigne

Arbete är livets krydda

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#20

Okej, jag fick mina zines igår! Rolig, inte riktigt som andra nummer av Sällsamheter verkar det som. Ska ta hem ett nummer och sätta vid nattduksbordet så kan man bläddra i det på kvällsquislingen.

Arbete är livets krydda

Sv: Sällsamheter i Munchkinland#20

Läst! Trevlig kollektivverkstad, märkliga texter. Sällsamt var ordet!