Tråd: PUFFY nummer 7

Lämnade precis in sjunde numret av zinet på tryck, om allt klaffar är det klart imrogon. Alla får gärna beställa!
Lite halvhjärtat rymdtema denna gång och gillar man Brett Pipers filmer kan det vara lämligt med inköp.
30:- inkl. porto kostar den, skicka pm.

Sv: PUFFY nummer 7

Okej! Vad kul, vill boka sex nummer av zinet. Ska bli roligt att läsa. Hoppas du hinner få det här snart, ska till Boden om två helger och kränga zines.

Arbete är livets krydda

Sv: PUFFY nummer 7

Ja fint det, ser fram emot detta, som vanligt.

Sv: PUFFY nummer 7

Efter mindre försening är den nu klar! Beställ på så skickar jag direkt.
Byten går bra också, så klart.

Sv: PUFFY nummer 7

Ja, han är snabb som blixten, den där puffy. Fick en bunt idag, ska läsa snarast, blir kul det. Snabbläddrat och nog tycks det vara bästa numret hittils...!

Sv: PUFFY nummer 7

Jodå, nog blev det bästa Puffy hittils. Halsbrytande hopp mellan olika ämnen, man vänder sida med spänt leende och ryckningar i tårna. Extra kul med Bratakus Bigfoot-intresse! Fascinerande med Dyatlov-passet, kände ju till det sen tidigare (viktigt att påpeka!) men har icke fördjupat mig i det. Det finns kusliga händelser där ute.

Jag skrattade många gånger åt Puffys formuleringar lite här och var. Roligt på riktigt. Bra med Nightmare USA-sektionen, som vanligt. Ren njutning!

Nu är det söndag och jag lyssnar på Feberdröm och dricker en liten kaffe och sitter på kontoret hemma och grejjar och donar. Hejsan!