1 Senaste redigerad av pär thörn (2018-06-12 08:40:24)

Tråd: Den yttersta dagen ute nu!

DEN YTTERSTA DAGEN

Den yttersta dagen är ute nu. Det är mitt nya fanzine. I det första numret finns en lång intervju med den danska ljudkonstnären Tobias Kirsten, en mycket kort drömd intervju med den tjeckiska prosaisten Franz Kafka, en novell, två nya dikter och en rapport från en spelning på Teatr Kantor. Tidningen har limmad rygg och är 56 sidor tjock. Den kostar 70 kronor inklusive porto inom Sverige. Beställ den via e-post till per_thorn@yahoo.se eller via PM till mig.

Ett par sidor från numret finns på länken nedan:
http://www.storno.wordpress.com

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

Mailade och beställde. Ser fram emot detta. Gillar andra saker av dig som jag läst. Kul kul. smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

Mailat!

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

Grymt bra från pärm till pärm! Bra blandning av texter av lagom längd som höll mitt annars så lättstörda jag underhållet...

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

5 Senaste redigerad av pär thörn (2018-06-27 12:36:58)

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

tack! roligt att höra. jag stretar på med nummer 2 nu.
Nummer ett är slutsålt!

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

Åh, längtar till nummer två! Ska du inte ha releasefest på nejd eller nåt när det kommer? big_smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

Vad skoj!
Det blir en release på Folk 31/10 i samband med att jag gör ett framträdande där.

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

Åh, fett. Bokar in det redan nu...

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Den yttersta dagen ute nu!

pär thörn skrev:

Vad skoj!
Det blir en release på Folk 31/10 i samband med att jag gör ett framträdande där.

Jag visste ju detta. Så dumt att jag frågade om det idag igen. Tråkigt att vi sågs så kort hade gärna följt med till Vietnamesen men fick en bra utsikt på skansen kronan och min vän fick avnjuta sitt kaffe varmt. Ser fram emot folk!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀