Tråd: Fördämning #15

Tja!

Var ett tag sen. Har tio ex av Fördämning #15 att kränga. Tycker det gått på tomgång framåt slutet men nu är Matthias tillbaka i toppform och avslutar med bravur. Intervjuer och artiklar med Slender, Itchy Bugger, Shadow Ring mm. Undertecknad skämmer ut sig själv och yrar om GBGs DIY-musikscen över 8 sidor. Skrivrecensionerna sitter som en schmäck och vi får oxå ett gäng riktigt underhållande gigomdömen. A5, 44 sidor. 30 kr + frakt. Kontakta levandebegravd1@gmail.com för vild kommers.

PS: På Levande Begravd-fronten ser det ljust ut. Har allt material färdigt till både #8 och #9, måste bara ta mig samman och klistra ihop skiten. Åttan är en återgång till svenska och är väldigt annorlunda jämfört med tidigare material, är tillfreds med texterna och vågar påstå innehållet är kanon (pissar på Jante, flåt!). Återkommer när fysisk produkt finns att tillgå.

/Marko

Sv: Fördämning #15

Jag ska försöka lägga vantarna på ett ex. snart!

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Fördämning #15

Jodå, fick numret idag och har snabbläddrat, blir fin kvällsläsning. Trevligt.

Sv: Fördämning #15

Ja det var mig en fin avslutning på detta. Nog bästa numret av alla. Blandad påse, kul samtal med Levande_Begravd. Sen tror jag att det är Apoteket som står där längds fram och spanar på omslaget? Eller? Roligt med konsertrapporter. Ja, trevligt värre. Hade kunnat vara roligt att bo i Göteborg men det verkar vara för hektiskt för mig. :-)

Sv: Fördämning #15

Så jävla trist att det var sista numret... men snacka om att avsluta med flaggan i topp! Bästa numret jag läst! Ja, och så är det ju öppet mål att intervjua Levande Begravd -det blir alltid kalas!