Tråd: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Hejsan hej alla sötpuppor!

Nu kommer jag med mitt nya fanzin, marknadsförs under parollen "sämre än det förra" men det har minsann sina stunder. Ni får en härlighet på 72 sidor, limbundet häfte i ca a5 med en liten rö tygremsa i ryggen.

I den finns en resencion av en spelning jag varit på med mascara snakes som jag gillar och när jag och tommy var i örebro på seriemässan. Sen har jag en del med massa saker jag hittat utomhus och roliga självupptagna mail folk från min skola massutskickat. En fin text om diy-film från en bok jag hittade i en utgallring på samma ämne.

30 kronor för detta, alltså inklusive frakt då. Det är bara vägledande, om det är dyrt så kan vi lösa det på annat sätt. Som vanligt vill jag helst byta mot nåt fint du har gjort.

Hör av er till massazine@gmail.com eller skriv i pm eller vilka kontaktkanaler ni har till mig! Och så får ni ha en fin helg allihopa!

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Ser fram emot detta! Har mailat! smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Ja det reder vi ut smile gulligt av dig

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Jaaa!!! Den vill jag ha! Mailar direkt!

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

har PMat!

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Fick du inte mitt mail Michelinmannen? Vill hjärtans gärna ha nya numret! smile

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Hej alltså förlåt. Har haft lite stressbreakdown och inte orkat/vågat kolla/svara på mail eller posta några fanzin. Dålig marknadsförar-person. Passar bättre i baksätet på marknadsbilen. Alla fina får fanzin i veckan, har kommit så långt att jag fixat ut alla adresser i alla fall. ska svara på mail när tid finns! Vad dramatiskt det här lät, det är inte så dramatiskt egentligen. Äter just nu godis ist för att borsta tänderna, det är ju bra iaf.

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Jippie! Ser fram emot detta! smile
Hoppas stressen sticker iväg

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Om jag inte räknas som prenumerant så skulle jag vilja göra det.

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Tack för peppen johan!! smile hoppas du gillar den, ska svara på litet mail snart!

Har ingen sån prenumerantgrej men blev jätteglad att du vill ha mina zines kontinuerligt, slarga smile)))) såklart du ska få och detsamma såklart. du får det sista, skickar nu på måndag

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

HEHEHEHE jag är sämst som inte fattade att det här varit ute i evigheter utan ba "woho ett nytt fanzine" när jag fick det i brevlådan igår, men det var väldigt fint med tygbunden rygg och jag gillar texterna  spontant. Kanske kommer en längre recension irl eller här eller nåt, vill mest ba skriva ett offentligt tack i det korrekta forumet. :-)

Sv: Vidga ditt medvetande med TACK FÖR INGET 3

Jag mailade för ett tag sen men har inte fått något svar. Är mycket nyfiken på detta zine. Är det någon som känner Michelinmannen och kan påkalla hens uppmärksamhet å mina vägnar? :)