Tråd: Dags att betala fakturan för i år

Hallå på er!
Nu har fakturan på 1068kr landat och vi betalar den gemensamt, som vanligt smile Alla bidrag stora som små är välkomna och ni kan skicka dessa till mitt bankkonto eller via swish.

Skicka PM för uppgifter!

Förfallodatumet är 1 juli så fram till den 25e behöver jag få in pengarna, så betalar jag räkningen i samband med allt annat.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Körde nyss över 279 kr till ditt konto, Tommy, från Swedbank.

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Jag å min sida förde över 150 kronor. Säg till ifall det är dåligt med inbetalare. Skulle kunna betala mer. Viktigt att hålla forumet och fandom vid liv.

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Som nybliven arbetslös har jag fört över en femtiolapp och hoppas på fler bidrag så att vi kommer upp i summan! smile

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Ni är så jävla bra allihopa!!! Ja, och jag vill att det ska vara ett gemensamt arbete. Jag vill inte att ni ska känna att ni "konsumerar" på forumet, utan att det här är lika mycket ert nöje, ansvar och huvudvärk som det är mitt smile Bara att jag är den som fakturan är ställd till och det har jag inga problem med. Mycket bra poäng av larseq också!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Väl sagt, Tommy. Tycker ändå du gör ett häst- och hund- och massa andra djurjobb med att fixa med forumet, Tommy. Du är så jävla bra, du med! Men ja, forumet är vi allihopen och det finns ju en styrka i detta. Har förresten, på tal om nästan ingenting, lite då och då försökt locka tillbaka Hunden till forumet.

Sv: Dags att betala fakturan för i år

fint med hundlocken, lars! och ja, superjobb av dig tompa! jag har swishat en hunka, snart är räkningen betald smile))

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Var swishar jag?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Jag har PM:at nu!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Dags att betala fakturan för i år

Vi ligger bra till nu! Fattas runt 100 spänn bara :-D

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Dags att betala fakturan för i år

... och nu kom de sista slantarna in! Forumet är räddat i ytterligare ett år och TACK SOM FAN alla som bidragit, oavsett storlek! Det är tillsammans man flyttar berg. Hoppas ni alla får en jättefin midsommarhelg vad ni än ska göra.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Dags att betala fakturan för i år

eftersom jag är en långsam sopa har jag inte fört över något stål. Överför gärna en hundralapp till någon som betalat mycket.