1 Senaste redigerad av Levande_Begravd (2014-02-15 17:14:17)

Tråd: Duke Demonde #3

Har en handfull av Duke Demonde #3 till försäljning, en blaska som utan tvekan pissar in ett eget litet hörn i den svenska fanzinefloran. Innehåller bl a låtsnack, betraktelser av diverse kulturarrangemang i Malmö, några texter kring sk hårda låtar och en kärlekförklaring till punkrocken. Undertecknad medverkar själv på några hörn men låt inte detta usla faktum avskräcka er. Kostar 20 kr + 12 kr i porto.
Kontakta levandebegravd1 at gmail dot com för info om hur ni betalar

Post's attachments

1453315_615056815228310_1284196365_n.jpg 44.12 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: Duke Demonde #3

Det här var ju en riktigt trevlig blaska och det skulle vara kul med fler nummer eller få tag på de äldre.

Sv: Duke Demonde #3

#3 var ju den jag köpte av dig för massor av år sen (Fick den av B-Pappa utanför Emmaus/ÖoB i Borås vill jag minnas. Måste varit vinter/höst, för det var fuktigt och lite kallt i Borås då, om inte mitt minnen spelar mig ett spratt. Minns ju mest Borås - och även till viss del Göteborg - som en ständig fuktig matta som invaderade ens kropp). Hade varit festligt med ett nytt nummer.

Sv: Duke Demonde #3

Aha shit vilket minne du har! Minns Borran exakt så jag också. När jag stod på ruinens brant där och då, första året i stan, använde jag plastpåsar från Ica i skorna i nåt år, skorna (ägde bara ett par då. Äger iaf två par idag) var i trasor och dyngblöta jämt, så plastpåsarna värmde och isolerade lite. Knöt fast med tråd runt fotknölarna. #classicrock #punkareigår #reklamareidag #gubbarminns(inte)