Tråd: en månad

ett nytt litet fanzin finns ute nu! det heter en månad och är resultatet av att jag bestämde mig för att göra en sak varje dag (i en månad) o sätta ihop det till ett fanzin. den som vill ha kan mejla sin adress till mig så får ni hem i brevlådan på studsen! om nån vill byta är det kul men ej nödvändigt.

ha det gott från mister m

Sv: en månad

japp och min mejl är majja.unkuri @ gmail.com för den som inte kunde det i huvudet.....

Sv: en månad

Ja! Vad kul, klart man ska ha!! Mailar dig:-)

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: en månad

Jag vill jättegärna ha!!! till samma adress som tompa. ÅH va kul

Sv: en månad

Mailar. Kul!

Sv: en månad

Läst nu! Himla kul och fin! Väldigt mycket innehåll, på alla tänkbara vis. Skratt och klump i magen. Påminner en om alla tankar och känslor som far förbi och / eller försvinner eller omvandlas till något. Kändes liksom vad heter det, stream of mind eller öh conscioussness eller hur det stavas. :-) Så går en månad.

Sv: en månad

Drog precis iväg en beställning. Fint om man hinner få till påsk! Har man något att mysa på med här hemma.

Arbete är livets krydda

Sv: en månad

Åh vad jag tyckte om den här lilla rackaren! Fina illustrationer, kluriga texter och en underbar idé att göra en sida per dag. Tror att det kan vara botemedlet mot min prestationsångest och kreativitetsbrist! Ska prova!