Tråd: samlade neuroser #1

(äh jag som hade knäppt ett spexigt kort på när min katt läser fanzinet, nu fattar jag inte hur man lägger upp/länkar bilder. ni kan väl föreställa er det? bra.)

nu är samlade neuroser #1 klart! jag vet inte riktigt vad det är jag har gjort, men det är ändå kul på nåt sätt. lite små textsnuttar, mycket teckningar och sånt. den som beställer får väl se, liksom. tyvärr kostar det 25 kr + frakt = 37 jävla spänn. jag har tänkt att nästa nummer 1) inte behöver vara i färg och 2) kanske kan tryckas på nåt billigare ställe. ska undersöka möjligheterna kring det där. hursomhelst, den som vill ha ett ex kan förslagsvis skicka ett mail till mig (pm-funktionen här har jag inte fattat än): miramarfetischist@hotmail.com.

fridens!

Sv: samlade neuroser #1

Väldigt personligt blandat med roligt flams. Men det är det personliga som sticker ut väldigt mycket. Det är verkligen under-huden-kännande. Vissa saker kryper det av i kroppen för igenkänningsfaktorer, eller att man verkligen förstår hur det är, det du beskriver. Och helt i färg. Bara en sån sak.
Alla borde beställa det! Riktigt grymt fanzin.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: samlade neuroser #1

tack tommy!

här är en bild på min katt som läser zinet. hon är skeptisk, men så är hon ju katt också.

(obs det kanske inte funkar för jag kanske inte fattar.)

Post's attachments

DSC_0029sdf.jpg 673.95 kb, file has never been downloaded. 

You don't have the permssions to download the attachments of this post.

Sv: samlade neuroser #1

Verkligen jättebra jobb! Gillade det som tusan. En mer utförlig recension i nästa nummer Kissan Päivät men jag kan verkligen rekommendera alla som är pepp på serier, teckningar eller skoj i allmänhet att tjacka detta.

Arbete är livets krydda

Sv: samlade neuroser #1

tack, vad kul! pepp på att läsa recension. så långt tänkte inte jag när jag skickade iväg det till folk, att det skulle bli sånt. men nu är till och med tvåan på gång. får se om det blir ett vanligt, eller en split med supersuracpsara, en gammal gymnasievän. visar sig. hur går det med kissan? är nyfiken!