Tråd: Flyktsoda #17

God morgon kamrater!
Då har jag, trots allt löneslaveri och annat otyg som kommer i vägen, lyckats slarva ihop ytterligare ett nummer av Flyktsoda. Den här gången är det intervjuer med den anarkistiska podcasten Bilda Kedjor, D.I.Y-labeln Blindead Productions och punkbanden KÄPPRÄTT och SLAKTKNIV, dessutom två(!) krönikor av Lappia (tack!!), fler krönikor och en riktigt bra artikel om G.L.O.S.S (som jag inte skrivit)...och såklart recensioner.
Blev hyfsat bra även om jag själv tycker #15 och #16 blev bättre, så därför har jag redan satt igång och pyssla med nästa nummer som jag hoppas få ut i januari...
Hoppas ni alla mår väl!
Skulle nån vilja ha zinet så maila
flyktsoda14@gmail.com kostar 20:- plus 14:- som postnord vill ha

Sv: Flyktsoda #17

Klassisk känsla det där "mitt nya nummer är sämre än det jag gjorde innan, bäst jag börjar göra nästa nummer redan nu..."  där har man ju varit många gånger..

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Flyktsoda #17

Tommy skrev:

Klassisk känsla det där "mitt nya nummer är sämre än det jag gjorde innan, bäst jag börjar göra nästa nummer redan nu..."  där har man ju varit många gånger..

Haha, ja....typ nästan varenda gång....:)

Sv: Flyktsoda #17

Jag tycker det är bra! Friska takter med så raskt mellan numren och alltid lika trevlig läsning.

5 Senaste redigerad av B-pappa (2017-11-01 18:13:18)

Sv: Flyktsoda #17

Hej puffy! Hörs i mailen, kanske kan ses nästa vecka, men ja de hörs vi om. Sitter och väntar på Flyktsoda och Shaking heads LPn, kul!