Tråd: Grå Våg - Tråden

Hallå! Här är tråden för Grå Våg där det kommer att publiceras info om när eventuella, framtida nummer kommer att komma ut och efterlysningar av innehåll om vi fallit kort! Kanske kommer lite grejer om framtida innehåll som är klart också upp, vi får se! Rätt oklart egentligen.

Här kan alla också skriva vad dem tyckte om det första numret och senare om alla andra nummer som kommer att släppas.

För att köpa det första numret (som det fortfarande finns en hel låda kvar av och som måste bli halvfull innan jag har råd att trycka #2) så kan man swisha 54:- till 076-7710454 eller PayPala till mailen mattiasrorstrom@hotmail.se och sen skicka sin adress!

Ha det guld!

Sv: Grå Våg - Tråden

Har fått numret! Jävligt gött. Massa grejer jag har kvar att läsa. Ser fram emot detta! big_smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Grå Våg - Tråden

Välkommen till klubben Mattias! Ta på dig fracken och läderhatten och tänd pipan.
Första Grå Våg var toppen, som jag redan sagt i andra kanaler. Fint med liveintervjuer, jävligt kul att nån gräver på djupet bland det där Förlag för Fri Musik-gänget, Göteborgs experimentella musikscen har nog aldrig varit mer spännande än nu.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Grå Våg - Tråden

Skrev så här i min dagbok: Läst Grå våg#1. Kul, babblig intervju med FFFM-typerna (minus Dan). En rätt kul, men kort intervju med Comsi Comsa. Gillar att det är liveintervjuer. Kanske skulle de bearbetas nåt mer, eller så är det bara charmigt att det är så babbligt och rått. Det puttrar en kärvänlig fuck off-attityd som jag hoppas vidarutvecklas i kommande nummer. Både kärvänligheten och fuck off-attityden.

Sv: Grå Våg - Tråden

Instämmer med filurerna ovan. Kör på. Intervjun var roligast, det som jag minns starkast. Ser fram emot nästa nummer!

Sv: Grå Våg - Tråden

Grå våg! Försökt maila dig och beställa men inget svar...? Är du måhända bortrest? Vill ha ett ex i alla fall smile

Sv: Grå Våg - Tråden

Liten update på nya Grå Våg!

Har haft svårt att få tummen ur och börja skriva, men idag har jag äntligen satt mig ner för första gången på länge och börjat arbeta!

Har gjort en intervju med en ung noisare från Malmö, en hotfull post-punkare från Köpenhamn och kanske en intervju med Lyxén om Umeås ungdomsscen i jämförelse med Växjös (vet dock inte om jag vill ha med den för det känns lite felplacerat i Grå Våg-sammanhanget).

En del recensioner på relativt aktuella släpp och vissa egna tankar och texter.

Det här kommer dock ta en del tid!