Sv: Firestorm - Vegan Straighte Edge fanzine

fy farao vad bra det var. känner mig extremt peppad på att starta ett vsxeband. får se hur det blir med det, drömma kan man ju. känner mig verkligen stärkt i min politiska övertygelse av fanzinet iallafall!!

:-)

Sv: Firestorm - Vegan Straighte Edge fanzine

vera skrev:

fy farao vad bra det var. känner mig extremt peppad på att starta ett vsxeband. får se hur det blir med det, drömma kan man ju. känner mig verkligen stärkt i min politiska övertygelse av fanzinet iallafall!!

PEPP!! smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Firestorm - Vegan Straighte Edge fanzine

Hunden skrev:

Fan vad man missar grejer när man inte är inne här på forumet regelbundet. PM:ar mig din adress Lappia! Kan du mejla kontonummer så för jag över stålar för zinet?

Nä, somliga straffar gud direkt! PM:a din adress istället så skickar jag ett fanzin åt dig med instruktioner.


Vera skrev:

fy farao vad bra det var. känner mig extremt peppad på att starta ett vsxeband. får se hur det blir med det, drömma kan man ju. känner mig verkligen stärkt i min politiska övertygelse av fanzinet iallafall!!

Wow, vad kul. Gud vilket beröm! Blir så rörd av alla era fina betyg på zinet. Det betyder mycket. Roligt att du känner dig stärkt, blir stärkt av att läsa det. Starta du ett band gör jag ett tredje nummer å intervjuar er.


maggan skrev:

fPEPP!! smile

Kan inte annat än instämma.

Arbete är livets krydda

Sv: Firestorm - Vegan Straighte Edge fanzine

Lappia skrev:

Ja, vad kul att höra att ni gillar det allihopa. Varit så misspepp när jag upptäckte hur jobbigt det var att posta de här stora fanzinen i A4 format. Men idag går det ut en ny laddning med paket.

maggan skrev:

Jag är ju vegan och straight edge sedan flera årtionden tillbaka. Jag borde vara intresserad. smile

Jajamän, måste ha din adress i så fall! Skicka ett PM.

Vera skrev:

Jag vill köpa!!

Absolut inga problem, det löser vi.

Flyktsoda skrev:

Ronnie O´Sullivan?! Som den Ronnie O´Sullivan som är en av världens bästa Snookerspelare??? Jag trodde jag var den ende i det här landet som följer snooker....men det kanske är nån annan

Hehe, jag hoppas att du inte blev besviken när du fick se att det var ett band och inte den berömda snookerspelaren.

Haha nä men det hade ju med den gubben att göra ändå! smile

Sv: Firestorm - Vegan Straighte Edge fanzine

Här kan man läsa en recension på det senaste numret. I fall någon är i valet och kvalet på att beställa ett exemplar.

Arbete är livets krydda