Tråd: Flyktsoda #15

Kamrater!
Fåntrattsfanzinet Flyktsoda är nu ute med #15.
44 sidor intervjuer med Tvekampen, Dråp, Belta 53, Krimtänk, Kronofogden.
Krönikor, recensioner och andra prylar...
34:- kostar det inkl porto, 20:- om nån bor i Gbg och kan ses nånstans.
Maila flyktsoda14@gmail.com

2 Senaste redigerad av B-pappa (2017-05-22 14:50:00)

Sv: Flyktsoda #15

Yes, beställt, läst och gillat. + lade ut lite av de flyers du skickade med på Lystrings bord på Kulturhuset i helgen + på Clueless weekend på Gula villan på fredagen men sen såg jag ju att när Göttteborgarna hade merchbord där på lördagen så låg det ju ett gäng Flyktsoda där!

Kul med intervjun med Kronofogden, poletten trillade ner, A i Kronofogden är en jag "bara" trodde var en kollega inom samma "bibliotekskedja" som mig (jag jobbade förra året på ett bibliotek där denna ganska nyligen hade slutat). Kommer se detta band i sommar och ska då ta mig ett snack med denna humanoid.

Tips på intervjuband till framtida Flyktsoda: Hårdgnissel från Sundsvall. Kanske?

https://www.facebook.com/hardgnissel/

...och övrigt kul i senaste numret: kniviga och riviga texter från Michelinmannen och Lappia. Vågen!

...återkommer till forumet i veckan, så jädrans trött nu efter denna späckade helg. Hoppas du hann se Anxiety i GBG, Flyktsoda! Ha det fint alla.

3 Senaste redigerad av GP sås (2017-05-24 07:36:38)

Sv: Flyktsoda #15

Innehåller dessutom undertecknads text om en svensk punkplatta som skulle getts ut redan på 80-talet. Men de nästan tusen exemplaren knarkades bort av ett skivbolag - och återfanns i en tysk källare 2016.
Releasefest mer än 10.000 dagar senare...

Sv: Flyktsoda #15

Nä jag hann inte se Anxiety i söndags pga löneslaveri....:( men jag träffade Levande Begravd dagen efter som var helt lyrisk över spelningen och dagen efter....

Tack!

Ja 16 BUH-storyn är ju sjukt bizarr....

Sv: Flyktsoda #15

Ja just det ja, det var kul läsning, 16 BUH!