Tråd: SiS/SPX 2017

Halloj
snart är det dags igen - ska någon dit?

20-21/5 i Stockholm.


Derf Backderf (nu senast Sopor men innan My Friend Dahmer) kommer, Joakim Pirinen kommer.. ja det var typ det som jag tyckte var spännande.

http://kulturhusetstadsteatern.se/Litte … ival-2017/

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: SiS/SPX 2017

Njaeee, jag tror inte det. Är du taggad?

Arbete är livets krydda

Sv: SiS/SPX 2017

Hm. Ingen aning om vad jag ska förvänta mig, det bottnar ju i att SiS blivit dåligt de senaste tio åren typ. Eller att jag blivit äldre och förväntar mig mer. Det är kul att träffa folk och botanisera bland fanzineskapare: Galago-böckerna kan jag ju hitta överallt annars osv :-) Men trevligt blir det nog oavsett.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

4 Senaste redigerad av B-pappa (2017-05-10 14:44:34)

Sv: SiS/SPX 2017

Är ju detta. Mer sugen på det, Lappia? :-) Tvådagarsbiljett spikat å klar. Vilka ska dit?

Clueless weekend, Gula Villan, Handen.

ANXIETY (GLASGOW)
STRUL (GBG)
MISANTROPIC (UMEÅ)
ISOTOPE SOAP (STHLM)/
POWER FACE (STHLM)
SHAKING HEADS (GBG)
GLORIOUS? (MALMÖ)
FERAL BRAIN (STHLM)
DIAGNOSIS? BASTARD! (STOCKHOLM/DEPTFORD)
HARHAT (HELSINKI)
VIVRE SA VIE (STHLM)
HÅRDA TIDER (MALMÖ)

https://www.facebook.com/events/1848737085344767/

Sv: SiS/SPX 2017

jag ska gå dit på lördagen tänkte jag (-:

:-)

Sv: SiS/SPX 2017

B-pappa skrev:

Är ju detta. Mer sugen på det, Lappia? :-) Tvådagarsbiljett spikat å klar. Vilka ska dit?

Ja, det hade varit roligt! Men ska spela här hemma i stan samma helg. Är en festival som Malmfältens folkhögskola anordnar som brukar vara ganska mysig. Men är lite sugen att åka ner på Dead rythm fest där i september, aja vi tar det i en annan tråd!

Arbete är livets krydda

7 Senaste redigerad av B-pappa (2017-05-15 16:41:53)

Sv: SiS/SPX 2017

Vad heter festivalen som Malmfältens folkis arrar? Ja möjligt att Dead rythm kan bli aktuellt. Vad duktig du är med allt Lappia, spelar i band och så. #trådkapdeluxe

Vi kanske ses vid bordet kring Tommy och Michelinmannen, ni som ska dit. Keldjuret är upptagen med att arra på Gula villan, hörde jag från denna själv.

Jo justja sa jag det? Är en gammal gymnasiekompis som ställer ut där i Gamla stan på fredagen, Jenny, "Det började på SPX" hette väl grejjen, så tänkte hälsa på henne, har nog inte setts på en tio år eller så.

Sv: SiS/SPX 2017

SiS är ju nu i helgen! Fan att jag varje år blandar ihop helgerna...

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig