1 Senaste redigerad av puffy (2017-04-23 17:16:06)

Tråd: PUFFY numero fyra

Efter en del förseningar pga. lathet är nu nya PUFFY klar. Det är i stort sett samma som innan - film, video, bigfoot - men lite mer musik/noise än i tidigare nummer.
30:- levererat - skicka PM om du vill ha en!
(har några få ex av trean kvar om nån missat den, samma pris, eller bägge för 50:-)

Sv: PUFFY numero fyra

Yeah!

Sv: PUFFY numero fyra

Ohooo! Detta ser jag fram emot!

Sv: PUFFY numero fyra

Har den i näven! Läsa läsa läsa

Sv: PUFFY numero fyra

Kul att det utvecklas och bra skrivet överlag. Tummen upp. För egen del hade jag mest kul åt Swedsh sensation-sidan, men det är ju jag det. Bra nummer, bra fansin.

6 Senaste redigerad av B-pappa (2017-04-28 14:33:32)

Sv: PUFFY numero fyra

Yes nu har man klafsat genom hela härligheten och är som vanligt överförtjust, dels åt de väl valda orden och sluga meningarna. Snyggt, tydligt och rakt på sak. Roligt och informativt, intervjuerna bär på stor sakkunskap och kärlek, väldigt fint tonfall från Puffy, handlaget ligger lika rätt som en Pripps 3.5% såhär på fredagseftermiddagskvisten framför video-spelaren. Gillar omslaget som fan, haha, känns som att det sammanfattar mycket av innehållet.  Hade glömt att jag hade postat The untold till dig, men håller med helt i recensionen. Hittade alltså denna inplastad och go i en grannby, där jag hittas massvis med andra inplastade godbitar (Shafts big score, region 1, Dead of night, Black swan på blu-ray för tio kr, wtf!). Sen vill jag tillägga att jag samlar på Conan Barbaren-serietidningar och i nuläget saknar jag bara max fem nummer. Har komplett 1984 - 1998 i övrigt, men saknar ett album också (Conan från Cimmeria). Så snart är jag klar. Älskar att läsa dessa. Men jodå det kommer lite mer grejjer på posten framöver och har faktiskt en drös med "kioskrysare" som du kan få sätta tänderna i sen, men det tar vi framöver.

Men ja jo ja skitbra nummer som trots viss pre-release-fundersamhet från redaktörn såklart visar sig vara 100% Puffy, stommen intakt men med ett ändå expanderande universum. Kvalitet och precision.