Tråd: Flyktsoda #14/Tragedi #4

Hej hopp!
Äntligen är spliten färdigtryckt! Split blev det den här gången för lite mer variation.
Det är ju såklart en hel del punk, där jag intervjuar lite yngre band som PROVOCERA och DEGENERATIONEN men också DICK TRACY, men även en del politik, recensioner och krönikor och allmänt svammel.
A5, 48 sidor, 20:- plus porto 14:-
Beställ på flyktsoda14@gmail.com

PS Flyktsoda #15 är klar och färdas snart via cyberrymden till ett tryckeri relativt nära Hunden....:)

Sv: Flyktsoda #14/Tragedi #4

Okej, vad spännande! Ska bli roligt att läsa, ges Tragedi ut nått annars? Eller är det du som sparkat liv i det? Kan inte minnas att jag sett nå Tragedi fanzine annat än på nätet. Är de tre andra numren gamla?

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda #14/Tragedi #4

Så jävla nöjd att folk använder Kopieringsservice. Känner inte till deras bolagsstruktur men verkar ju bara vara en gammal räv från kommunala tryckeriet som startat eget och trycker grejer billigare än alla jävla offset-ställen. Luleå är inte bara relativt nära, det är fett nära, 40 minuter med bil.
Ser fram emot att läsa spliten. Kul att du intervjuar Dick Tracy.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: Flyktsoda #14/Tragedi #4

Lappia skrev:

Okej, vad spännande! Ska bli roligt att läsa, ges Tragedi ut nått annars? Eller är det du som sparkat liv i det? Kan inte minnas att jag sett nå Tragedi fanzine annat än på nätet. Är de tre andra numren gamla?

Nummer 3 kom väl i slutet av förra året och nu verkar det ligga ett nummer fem i pipeline, så det verkar som att hen fått mersmak på fanzinemakeriet

Sv: Flyktsoda #14/Tragedi #4

Hunden skrev:

Så jävla nöjd att folk använder Kopieringsservice. Känner inte till deras bolagsstruktur men verkar ju bara vara en gammal räv från kommunala tryckeriet som startat eget och trycker grejer billigare än alla jävla offset-ställen. Luleå är inte bara relativt nära, det är fett nära, 40 minuter med bil.
Ser fram emot att läsa spliten. Kul att du intervjuar Dick Tracy.

Supernöjd med dem! Snabba, helt lätta att kommunicera med. De ska få trycka 2000 ex av textboken till kommande LP:n med Protestera och det tackade de ja till direkt och förstod direkt hur vi ville ha det.