Tråd: Forumet är uppe!

2013-10-01 | Forumet är uppe!
Hej alla! Forumet Svenskafanzin.se är uppe. Ni vet lika väl som jag att det har varit det ett tag, men nu är det öppet för offentligheten. Fanzinesvängen är ganska liten och vi har allt att tjäna på att komma närmare varandra. Vad forumet ska användas till är alltså glasklart. Man behöver inte göra fanzines för att få vara medlem, det räcker med att man läser och uppskattar fenomenet och andras verk.

Fanzinenördar i alla länder - Förena Eder!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Forumet är uppe!

7 användare på 1000 år, det är inte fy skam. En sekt kan man skapa av det.
Vill vi sprida forumet? Eller skulle det bara bli skit då?

Sv: Forumet är uppe!

Jag tycker man ska se forumet mer som ett verktyg, eller vad man ska säga. Det finns ju inget självändamål att ha ett SUPERSTORT forum fyllt av TUSENTALS MEDLEMMAR som inte gör fanzines utan bara tycker till för tyckandets skull. Hellre samla ihop 30 personer som har samma intresse och låta detta intresse blomma ut.

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Forumet är uppe!

Kul att se att det finns ett forum för svenska fanzin!
Ett bra initiativ, det har ju så vitt jag vet inte funnits något liknande fram tills nu. Hoppas det blommar ut på rätt sätt!
Ska bli kul och se hur forumet utvecklas med tiden :-)

Sv: Forumet är uppe!

WILLKOMEN.

För övrigt såg jag att Tomm promotade forumet i senaste numret av Paddsatan.
Det ska jag också göra i kommande autotrof. Det kan också fungera avskräckande. Men risken får man ta.

Sv: Forumet är uppe!

Finns det nåt sätt att göra så det syns tydligare att man har PM än att den lilla PM-texten uppe till höger byter format och blir lite fet? Har missat att jag haft PM i en månad...

Sv: Forumet är uppe!

Nää. Inte i dagsläget. Så PM-funktionen ser ut dessvärre :-(

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig