Tråd: Ordet är pomfritt!

A6, 16 sidor, risografi. 25 exemplar.

Tre korta texter som är baserade på drömmar och dagdrömmar fritt ur minnet. Kort mellan infall och anslag på skrivmaskin. Med illustrationer.

Byter gärna. Ni som jag har fått fanzine av, skicka adress så kommer denna på posten.

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Ordet är pomfritt!

Wow, vad kul! det har ser jag fram emot att få bläddra i!

Arbete är livets krydda

Sv: Ordet är pomfritt!

Fick igår! Himla fint paket. Och ser bra ut. Ska läsa igenom ordentligt å komma med en recension, men magkänslan är jättepositiv :-))

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

4 Senaste redigerad av B-pappa (2017-04-04 19:29:48)

Sv: Ordet är pomfritt!

Yes, fick idag, tack! Fint litet paket. Trevlig text som svängde lite hit och lite dit. Bra morgonläsning som gjorde en sur och empatistörd kommunarbetare glad. Piggade upp. A fresh breath of DIY feeling, liksom. Tack.

Sv: Ordet är pomfritt!

Tack för fina ord! big_smile Mina 25 ex. börjar ta slut men trycker upp 50 nya och jobbar redan på ett nytt nummer (men det kommer säkert att ta lika lång tid som detta (typ 6 månader).

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Ordet är pomfritt!

Har fått fanzinet nu men inte hunnit läsa, men ser väldigt snyggt ut. Fint skuret och tryckt och allt sådant. Ska bläddra igenom här nån dag och återkommer med omdöme. Kul som bara den!

Arbete är livets krydda

Sv: Ordet är pomfritt!

Jag vill ha! Skickar PM

Sv: Ordet är pomfritt!

Nu är det kanske 5 exemplar kvar. Jag kommer inte att trycka upp nya, har istället börjat jobba på några andra projekt. Dels ett andra nummer av Ordet är pomfritt! men också andra saker. Om något mot förmodan skulle vilja läsa förra årets nummer så finns det tillgängligt som pdf på hemsidan.

http://skru.pl/er/pomfritt/

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀