Tråd: Seriemässan i Malmö

Någon som är på seriemässan idag?

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Seriemässan i Malmö

Ni som är det: Skvallra! Hur var det?

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: Seriemässan i Malmö

Jag var väldigt nöjd. Jag fick mersmak av seriefanzines på radikal bokmässa i Göteborg förra året och det här var som det fast gånger 50 typ. Inte lika politiskt men väldigt roligt. 25% punkigt, 25% manga och så lite andra grejer. Brände kanske 600 spänn på asmycket feta grejer. Hade velat våga tradea mer av egna fanzinet men vågade inte riktigt, gav bort ett par eller så, men det kändes OK. :Ö)

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: Seriemässan i Malmö

Jädrar i min låda. Jag tänkte åka dit, men kände att jag varit för mycket på besök i Malmö detta år, så jag skippade det. Trist och dumt av mig. Det verkade vara en riktigt fin mässa. Snackade lite med en av arrangörerna i februari och hon sålde verkligen in den - då. Får bli nästa år. Hittade du något riktigt, riktigt bra som du kan tipsa om, Maggan?

Sv: Seriemässan i Malmö

larsesq skrev:

Får bli nästa år. Hittade du något riktigt, riktigt bra som du kan tipsa om, Maggan?

Ja, gå nästa år. 1000 besökare hade de tydligen vilket jag inte vet om det är mycket eller lite. Jag har läst alla A6-fanzine idag på morgonen och återkommer med vilka de var. Glömde resten på jobbet så läser inte förrän på Torsdag eller Fredag igen. Tänkte också ge mig på en svinfet samlingsvolym från Mattias Elftorp (Piracy is Liberation tror jag den hette), det ser jag nog mest fram emot han verkar göra mycket bra grejer och jag behöver öva på att läsa färdigt långa stora saker och hålla fokus. Nu läser jag mest korta lösryckta grejer.

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀