Tråd: TACK FÖR INGET TVÅ

Guten tag, har lyckats klämma ut ett te letet zine. 60 hopsydda sidor mer eller mindre slattmaterial.

I detta nummer;
Vanlig dagbok och drömdagbok (inget jättesmaskigt)
Skisser från gamla anteckningsblock
Kollage med bilder från en "mitt i"-tidning (lokaltidningar för olika områden i sthlm) och hem och hyra (hyresgästföreningens medlemstidning)
Minnen från när jag låg på psyk i jönköping
Recension av kortfilmer

OCH MÖE ANNAT BÖS

Har varit lite motigt att göra en ny tråd för detta men nu har jag gjort det. Har skickat ut till några som jag tror kanske skulle va lite intresserade, om nån annan vill ha så holla at me lil cutie så skickar jag hem ett åt dig.

pröjsa 30 spänn, eller fan 20 funkar med. Inte så noga. Helst vill jag ju byta mot nåt du gjort, det är ju ovärderligt såklart.

Skriv i pm eller till massazine (at) gmail (punkt) com
Mailet heter så för att jag gillar ordvitsar och mazariner, inte för att jag är sådär jätteproduktiv.

Killikill under hakan på er, alla gosingar! Men inte till er hårdingar, ni får en maskulin axeldunk. Vad ni är väljer ni enna själva, jag är inte den som sätter folk i fack.

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Jag kan intyga att det är ett asbra fanzine! Riktigt fint utfört, bra nivå och tryckt på fint papper. Riktigt imponerande

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Ja detta är ett måste.

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Har läst hela nu. Läste det nästan i ett enda svep. En riktig bladvändare. Efteråt kände jag mig lite avundsjuk, men mest inspirerad. Verkligen ett fansin värd namnet. Fantastiskt språk och bakom detta finurliga och kreativa språkbruk finns också historier och tyngd. Och snyggt som fasiken är det också. Det kompletta paketet alltså. Hunden skrev i ett privat e-post till mig att Michelinmannen är "den mest spännande fanzinisten som dykt upp senaste året, helt klart" och det måste jag ju skriva under på. Ska inte fåna mig och skriva nåt om "ska du bara köpa ett fansin i år.... bla, bla, bla. För folk som hänger här ska väl ändå köpa/byta till sig fler fansin än ett per år. Annars är man ju posör. Ju. Men detta är sannerligen inget som bör missas.

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Alltså på redigt fan va gulliga ni är. Började grina lite, på ett bra sätt såklart. U make me blush osv. Vet inte vad jag ska säga... Så jag säger la inget mer, just nu. Men jätte-jättemycket tack tack tack!

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Vill byta, har skickat PM

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Vill köpa, har mejlat.

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Finfint, har svarat er smile vi hörs i fysiskt brev om postnord är goda mot oss

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Har inte hunnit läsa. Men det SER väldigt fint ut. Tryck, å rödsnöre å allt.

Arbete är livets krydda

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Glömde skriva här. Omgång två av TFI är väldans bra. Balanserar en del ganska tunga ämnen med humor och självdistans. Väldigt fint flyt i språket dessutom.

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

men äsch då! smile

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Ett av årets bästa!

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Instämmer!

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Ja vad fan, känns ju lite knäppt och överflödigt att instämma i hyllningskören så här sent men jag tycker zinet är jättebra. Det allra bästa var såklart texten om att vara inlagd på psyk, den var enormt rörande för mig på ett personligt plan med nära släktingar som legat inne och så var den så välskriven, tonen, detaljerna, uppbyggnaden i texten prickade precis rätt. Den måste väl ändå bli publicerad i nästa Svärdet? Förtjänar helt klart fler läsare. Ser fram emot nästa nummer.

maskinpark.bandcamp.com

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

Jag har skickat ett e-post.

/maggan smile

█▄█ █ █▀█ █▄█ █▀█ █▀█
█▀█ █ █▀▀ █▀█ █▄█ █▀▀

Sv: TACK FÖR INGET TVÅ

har inte vågat säga tack till flyktsoda gp-sås o hunden än men wow och tack fina ni

maggan, jag svarar snart på mail! är ev slut, men då trycker jag och binder nytt, bara att jag är lite långsam men det kommer iväg iaf. Ska rota runt lite fösst o sådär va smile