Tråd: 2013-12-24 | God jul

2013-12-24 | God jul
God jul och gott nytt år alla medlemmar!
Nästa år ska forumet växa, kopiatorerna ska gå varma och fanzine ska tillverkas.

Då jävlar börjar revolutionen!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig

Sv: 2013-12-24 | God jul

Ja god jul på er alla kamrater! Jag hoppas verkligen att allt är asfett med er där hemma. Att ni är lediga och ska ha roligt nu i dagarna. Det här forumet känns verkligen superkul att vi äntligen har en plats att mötas på! Nästa år kommer bli så fett känner jag. Det finns mycket att se fram emot fanzineträffen framför allt!

Arbete är livets krydda

Sv: 2013-12-24 | God jul

Alldeles innan jag åkte söderut för att umgås med familjen och allt det och sånt hittade jag en kopiator/scanner/skrivare en före detta kollektivmedlem lämnat efter sig och inte längre ville ha. Nu kan jag sköta allt sånt hemifrån istället för att betala random bibliotek, snylta på random ideella föreningars skrivare eller åka 65 mil för att låta Tommy göra det åt mig. Bästa julklappen från ingenstans! Det förebådar ett 2014 fyllt av fanzinmakande och kreation!

Sv: 2013-12-24 | God jul

Fina nyheter autotrof! Även om det är kul att kopiera åt/med dig.

Fanzineträffen tror jag blir skitrolig. Ska bli kul att se var det landar :-D Och det gemensamma fanzinet lär bli skitbra det med!

Och tag det hat som när min själ
När jag dör ska jag inte dö som träl
Oh min moder så ska jag hedra dig
Oh min moder så ska jag hedra dig