Tråd: Flyktsoda #12 & #13

Hej vänner! Släppte just två nummer av mitt fanzine; 12 är extra tjockt (för att vara jag...)52 s, intervjuer med Exilent, Levande Begravd, Fas 3, Halvfabrikat rec och MDC samt recensioner och krönikor...
13 är extra tunt och influerat av Levande Begravds tunna nr, fokus på bandstartande, korta intervjuer med Shaking Heads, Kalla Händer, Gestures, Isotope Soap och Nazca Airline Pilots och nån krönika. 16 s
#12; 20kr plus porto (26kr)
#13; 10kr plus porto (13kr)
eller båda för 56kr inkl porto
maila flyktsoda14@gmail.com

Sv: Flyktsoda #12 & #13

Jajamensan, mailar!

Sv: Flyktsoda #12 & #13

Vad kul! Hoppas man får i mellandagarna. Ser fram att läsa  Isotope Soap och Nazca Airline Pilots intervjuerna. Hörde Isotope Soap sope på en hardcore podd som heter Nere på noll och blev väldigt peppad. Känns som det behövs ett sånt band i svenska punkscenen just nu, som är konstigt och annorlunda och inte så mycket rock!

Arbete är livets krydda

Sv: Flyktsoda #12 & #13

Bästa numren hittils enlig lilla mig. Ni får leva med att omdömet färgas av ett visst egentintresse.

Sv: Flyktsoda #12 & #13

jag vill gärna ha, skickar dig min nya adress, hörs på mejlen!

6 Senaste redigerad av larsesq (2016-12-29 09:35:41)

Sv: Flyktsoda #12 & #13

Tack för posten! Finfina nummer som visade upp bredden på den svenska/internationella punkscenen. Lyssnat en del på banden som det tipsas om och Kalla Händer var ganska trevliga. Bäst var intervjun med Levande Begravd och tipset om att lyssna på Nots kan jag skriver under på. Toppband.

Sv: Flyktsoda #12 & #13

Som vanligt kanontrevlig läsning! Stort plus för MDC. Gillar också greppet med nystartade band, även om det än en gång visar hur gubbig (och gummig) den svenska punken är numera - men man är ju inte så ung som man tror själv heller så kanske inte läge att klaga... Bästa är ändå när det i ledaren för nummer 13 deklareras att den ska se ut som zinen på 80-talet, för att sen vara på pricken likt de tidigare tolv numren.
Mitt svenska favoritfanzine!

Sv: Flyktsoda #12 & #13

Ja sköj läsning. Känslan är den att det som alltid finns skönt folk i svängen. Långt och matigt med Levande begravd.

Jag orkar fan inte med "vanligt" folk, appropå högtider och folk med "vanliga" intressen. Så cred till dig, Flyktsoda, att du lyfter fram alla dessa typer och deras band.

Tyska nazist-mötet var en rysare!

Sv: Flyktsoda #12 & #13

Tack!