KAMRATER!!!
Nu skriver jag en uppdatering så att alla kan ta del i vad som händer med vårt lilla skötebarn. Jag har sedan i vår arbetat heltid som journalist vilket har påverkat mitt fanzinemakande rätt mycket, på ett negativt sätt. Men det har kommit in lite bidrag med jämna mellanrum i driven och jag har varit in allt eftersom och fixat i materialet.
Nu har jag en tidsplan som jag tänkte försöka hålla, jag kommer arbeta heltid fram till mitten av februari. Sedan ska jag vara ledig för att enbart syssla med mina olika fanzineprojekt och NAT är topprio! Men det betyder att man fortfarande kan bidra med innehåll, slussarna förblir öppna tilll 13 februari!
Det är inte alls särskilt många kvinnor eller transpersoner som bidragit med innehåll.. jag tycker det hade varit kul (och bra) om vi kunde få in bidrag skrivna av kvinnor/trans. Så om ni vet någon kompis/bekant/idol som ni tror hade kunnat bidra hör gärna med dem!
Sedan vore det jättekul om alla nya medlemmar som tillkommit sedan första numret hade velat skriva nått! jag peppar alla att bidra. Smyg, Puffy, NailbiterNailbiter, Usch, phhedman, Michelinmannen!!!
Arbete är livets krydda