Tråd: PUFFY nummer tre

Tredje numret är klart, ska bara tryckas, vilket borde kunna ske den här veckan.
Lite annorlunda fokus mot tidigare nummer, något av amerikansk skräckfilmsspecial. Kanske låter tråkigt, men tycker nog det blev riktigt skapligt. Tjockare än innan också, så höjer priset till 30:- levererat igen även om det tar emot...
Den som vill kan boka ett ex nu så postar jag på studs när den är klappad och klar.

Sv: PUFFY nummer tre

Du jobbar på flitigt! jag vill boka en bunt

Arbete är livets krydda

Sv: PUFFY nummer tre

Det går fint!
Tycker själv att jag såsat till lite, hade tänkt ha det klart i september - men det är väl normal fanzineförsening kanske. Nästa nummer kanske tar lite längre tid att få ihop, har inte kvar så mycket gammalt junk att peta in. Men vi får väl se.

Sv: PUFFY nummer tre

Haha, vad kul! Toppen, återkommer i mailen.

Sv: PUFFY nummer tre

Härligt!!! Ser fram emot detta! Bra jobbat!

6 Senaste redigerad av puffy (2016-11-16 18:17:55)

Sv: PUFFY nummer tre

Tack!
Nu är den officiellt släppt, så panga på med beställningar så jag blir av med dem...

Sv: PUFFY nummer tre

Yes! Kommer hem och hittar Puffy 3 i lådan! Ser oerhört läskande ut. Nu är det helg och ikväll blir det konserter, Matriarkatet, Twin pigs och Hårdgnissel. Hejsan!

Sv: PUFFY nummer tre

Dags igen att hylla Puffys framfart. Mycket har hänt i år och tänk att det kommit tre nummer. Frågan är om inte nummer tre är roligast hittils. Allvar och humor, tvära kast och en filmletare som rör sig åt lite alla möjliga håll. Känns helt rätt med Nightmare USA-tema och massa recensioner av detta slag är ju guld, det ger en bra känsla kring vad som är den faktiska charmen med dessa filmer, vad intresset bottnar i. Angående råttfilmen där råttorna spelas av taxar i "kostymer / dräkter" så har jag läst nånstans att flera av dem dog pga syrebrist inuti helvetesplaggen. :-(

Skön känsla av framåtanda och framåtfart, nya horisonter utforskas, stadigt framåt och en sak i taget. Snygga bilder och festlig layout. If it aint broken, dont fix it!

Sv: PUFFY nummer tre

Suttit klistrad nu ikväll! Jäklar i min lilla låda vilken skatt! PROPPFULLT med innehåll, underhållande läsning! Fortsätt så, ser redan fram emot nästa nummer!

Sv: PUFFY nummer tre

Kul att ni gillar den, tack!

11 Senaste redigerad av puffy (2016-12-02 18:44:40)

Sv: PUFFY nummer tre

Har ca 25 ex kvar, om nån mer vill köpa ett bara säg till!
Tvåan är däremot slut, förutom några ströex som pga öl/virrighet hamnat i Uppsala...
Börjar bli dags att dra igång arbetet med fyran då!

Sv: PUFFY nummer tre

Yes box banana. Kan bara falla in i hyllningskörerna. Tjong i medaljongen full fräs från början till slut. 100% entusiasm men med glimten och självdistansen i behåll.

Sv: PUFFY nummer tre

Finns de kvar att köpa?
Skulle såfall vilja ha alla nr om det är möjligt.
'Tack på förhand

14 Senaste redigerad av puffy (2017-01-27 17:38:03)

Sv: PUFFY nummer tre

Ettan är slut (möjligen kan Lappia ha nån kvar?), men 2 & 3 har jag några ströex kvar av. Skickar pm!

Det har varit lite trögt i starten med fyran, men ska snart få snurr på det hela är planen.